Paskelbus, kad šiemet paskutinėse sezono lenktynėse Abu Dabyje bus skiriama dvigubai daugiau taškų nei įprasta, toks Strategijos grupės sprendimas susilaukė didelės čempionato sirgalių nepasitenkinimo bangos.
F-1 komandų ir variklių gamintojų atstovai ketina imtis priemonių, kad pagerintų naujų V6 motorų skleidžiamą garsą. J. Todtas mano, kad jei buvo atsižvelgta į kritiką dėl variklių garso, derėtų atkreipti dėmesį ir į sirgalių nepasitenkinimą dėl dvigubų taškų taisyklės.
„Kad ją apsvarstytume, tam reikia anoniminio visų komandų pritarimo. Jei jo nebus, mes nieko negalėsime pakeisti“, – pasakojo FIA prezidentas J. Todtas.
Tiesą pasakius likau nustebintas, kad buvo išlieta tiek emocijų dėl to, kas mano manymų, F-1 nieko nepakeis
„Turėjome susitikimą su Strategijos grupe. Paklausiau jų ar jie norėtų, kad mes tai apsvarstytume. Atsakymas buvo ne. Neklauskite kas pasakė ne, o kas pasakė taip. Tad aš jiems ir pasakiau: „Gerai, tada žiūrėsime kokia bus reakcija metų gale.“
„Tiesą pasakius likau nustebintas, kad buvo išlieta tiek emocijų dėl to, kas mano manymų, F-1 nieko nepakeis. Tačiau mes turime atkreipti dėmesį į tai ir galbūt vėliau apsvarstyti.“
N. Lauda: dvigubų taškų taisyklė – klaida
Vienas iš „Mercedes“ ekipos savininkų Niki Lauda mano, kad priimant minėtąją taisyklę buvo padaryta klaida, kuri sukėlė didelį F-1 sirgalių nepasitenkinimą.
„Mano manymu, tai klaidingas sprendimas, kadangi ta taisyklė paskutines lentynes pavers loterija, kurios niekas nenori“, – sakė N. Lauda.
„Buvo kalbama apie galimybę dvigubai daugiau taškų skirti trejose lenktynėse. Tad ačiū Dievui, jog ta taisyklė galios tik vienose varžybose. Leisti šiai taisyklei įsigalioti buvo klaida. Tikiuosi, kad kitais metais jos nebebus.“
„Kalbu taip ne todėl, jog atstovauju „Mercedes“, o todėl, kad esu šio sporto sirgalius ir lenktynininkas. Jei man paskutinėse lenktynėse prakiūra padanga, o idiotas, kuris iki tol nieko nelaimėjo, dėl tos taisyklės mane nugali – ar mes išprotėjome?“