Sekmadienį Safari ralyje greičiausias buvo O.Tanakas, bet laimėjo K.Rovanpera

Pirmomis Safari ralio dienomis toli į priekį pabėgęs K.Rovanpera sekmadienį jau tik saugojo lyderio poziciją, kol galiausiai nugalėjo ralyje. Tuo tarpu sekmadienį aršiausia konkurencija buvo tarp T.Neuville, E.Evanso ir O.Tanako.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.
WRC organizatorių „facebook“ puslapyje patalpinta nuotr.

Ralio apžvalga

Nors ir pirmame ralio GR nugalėjo T.Neuville, penktadienį šešis ruožu iš eilės laimėjęs K.Rovanpera nutolo nuo varžovų. Netrukus prasidėjo „Hyundai“ komandos bėdos. Po pavarų dėžės gedimo pasitraukė E.Lappi, o netrukus savo automobilį sudaužė ir O.Tanakas. Lyg to dar būtų negana, šeštadienį sugedo ir P2 pozicijoje ralyje tuo metu važiavusio T.Neuville kuro pompa. Šeštadienį daugiausiai taškų iškovojo K.Rovanpera (P1), T.Katsuta (P2) ir stabiliai važiavęs A.Fourmaux (P3).

Tuo tarpu sekmadienį pamatėme jau kitą vaizdą. Nuo pat pradžių į priekį išsiveržė su suremontuotu automobiliu grįžęs T.Neuville. Vėliau belgui apgadinus „Hyundai“ pakabą į priekį išsiveržė O.Tanakas. Dienos pabaigoje estas užėmė P1 atskiroje sekmadienio įskaitoje, o „Powerstage“ daugiausiai papildomų taškų pelnė T.Neuville.

Vis dėl to absoliučioje ralio įskaito triumfavo K.Rovanpera.

Galutiniai ralio rezultatai:

Galutiniai ralio rezultatai
Galutiniai ralio rezultatai

SS19 („Powerstage“)

O.Tanako važiavimas buvo įspūdingas. Absoliučiai ant ribos. Kartą vienoje duobėje jo automobilis net buvo agresyviai išspjautas iš vėžių. Po finišo pakalbintas estas teigė, kad važiavimas nebuvo geras. Jis esą padarė klaidų, kurios jam tikriausiai neleis laimėti.

Estas buvo teisus, jį neužilgo T.Neuville aplenkė, tačiau tik puse sekundės.

Paskutiniame ruože pirmas tris vienas užėmė „Hyundai“ atstovai.

(„Powerstage“) taškus pelnė:

„Powerstage“ rezultatai
„Powerstage“ rezultatai

SS18

Užtikrinai važiavęs O.Tanakas laimi SS18 ir įsitvirtina sekmadienio įskaitos lyderio pozicijoje.

Tuo tarpu E.Evanso ir T.Neuville mikro dvikovoje 13,6 sek. skirtumu pergalę pelnė belgas. To pasėkoje Thierry pakilo į P2 sekmadienio įskaitoje.

SS17

Tiesioginėje E.Evanso ir O.Tanako kovoje dėl P1 sekmadienio įskaitoje šiame GR laimėjo estas. Tokiu būdu padidindamas savo pranašumą prieš Elfyną iki 8 sek.

Tuo tarpu SS17 ruože nugalėjęs T.Neuville(P3 sekmadienio įskaita) sumažino savo atsilikimą sekmadienio įskaitoje iki vos 11 sek. Tuo metu buvo akivaizdu, kad ir belgas konkuruos dėl pergalės.

PATAISYMAS.Organizatoriai iš sekmadienio įskaitos išbraukė iš pradžių O.Tanakui skirtą 50 sek. baudą. Todėl jis pakilo į P1 bendroje sekmadienio įskaitoje!

Estui bauda liks galioti tik absoliučioje ralio įskaitoje.

Atnaujinta bendra sekmadienio įskaita po SS16:

Atnaujinta bendroji įskaita po SS16
Atnaujinta bendroji įskaita po SS16

SS16 T.Neuville apgadino pakabą

„Galutinai sulaužiau pavarų dėžę. Startuoti šeštadienį visgi buvo puikus sprendimas!“, - sarkastiškai po finišo kalbėjo 19,5 sek. lyderiui pralošęs E.Lappi.

Netrukus pamatėme, kad savo pakabą sulaužė ir į didžiulę uolą atsitrenkęs T.Neuville. Belgas dėl to prarado apie 17 sek.

Pasinaudojęs „Hyundai“ bėdomis ir antrą GR iš eilės laimėjęs, Elfynas Evansas kyla į pirmą vietą sekmadienio įskaitoje. O.Tanakas ir vėl P2, bet dėl anksčiau gautos baudos jis išlieka tik P7 sekmadienio įskaitoje.

Tuo tarpu Kalle Rovanpera saugodamas P1 absoliučioje ralio įskaitoje, važiuoja akivaizdžiai sumažinęs tempą.

SS15 O.Tanako bauda

Laimėjo E.Evansas, kuris super sekmadienio įskaitoje sumažino savo atsilikimą nuo T.Neuville iki 5,3 sek.

Turbūt labiausiai gaila vėl greitai važiavusio ir P2 finišavusio Otto Tanako. Prieš startą pavėlavęs į laiko kontrolės centrą estas susilaukė 50 sek. baudos. Dėl ko sekmadienio įskaitoje jis nukrito į paskutinę poziciją.

Tuo tarpu P3 šiame ruože finišavęs Thierry ir toliau išlaikė pirmą vietą atskiroje finalinės dienos įskaitoje.

SS14 „Hyundai“ grįžo į kovą

SS14 GR pirmas tris vietas užėmė „Hyundai“ atstovai. Laimėjo T.Neuville. P2 O.Tanakas (4,7 sek. atsilikimas), P3 buvo padangą pramušęs E.Lappi (atsiliko 9,7 sek.).

Pirmame dienos ruože prasčiausiai pasirodė ralio lyderiai absoliučioje įskaitoje. Lyderiui net 24,4 sek. praradęs K.Rovanpera (P7 ruože) sakė: „Prastas ruožas, labai daug uolų, todėl tiesiog stengiausi kuo atsargiai praslinkti finišo link.“

Šiuo GR piktinosi ir jame priekinę padangą pramušęs T.Katsuta (P8 finišas ir 25,8 sek. atsilikimas): „Tai visiška loterija, tiesiog kvaila. Visur pilna uolų, todėl net neįmanoma jų visada išvengti. Gana kvaila situacija.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų