Didžiausias galimybes jais papildyti savo kolekcijas turi visose trijose pagrindinėse klasėse startuojantys mūsų šalies pilotai. „Super 1600“ klasės lyderis Rokas Jakubauskas sugebėjo išplėšti įspūdingas pergales ir Bikerniekų, ir Vilkyčių trasose, todėl dabar artimiausią antroje vietoje esantį Liną Petrašką lenkia 18 taškų, o trečiąją poziciją užimantį lenką Rafal Bardys – net 26 taškais. Beje kol kas Lino pavardės nėra startuojančių paskutiniame čempionato etapo sąraše ir jei jame iki penktadienio vakaro neatsiras naujų įrašų, Rokui čempiono vardą gali garantuoti jau kvalifikacinių važiavimų metu surinktas taškų derlius.
Gerokai trapesnė „Touring Cars 2000“ klasės lyderio Kajaus Samsono persvara. Šešiolikmetis uteniškis pirmose dviejose ralio kroso čempionato lenktynėse finišo liniją kirto antras ir sukaupė 47 taškų kraitį. Antroje vietoje esantis latvis Kaspars Fricsons turi 36 taškus, trečias Deividas Vareika – 32, o ketvirtas dar vienas braliukas Kristaps Grunte – 30. T. y. kas ant kurio garbės pakylos laiptelio stovės po batalijų Torunės trasoje, kol kas galima tik spėlioti. „Touring Cars 2000“ klasėje užsiregistravę 14 sportininkų.
Dar aštresnė kova laukia „Open RX / Super Cars“ klasėje. Užtikrintą pergalę pirmajame etape Rygoje iškovojusį klaipėdietį Paulių Pleskovą antrosiose lenktynėse sustabdė sulūžęs kovinio automobilio priekinės ašies reduktorius, todėl pusfinalio ir finalo taškų dalybose jis nedalyvavo. Visiškai priešingai reikalai klostėsi Šarūnui Glikui. Rygoje techninių problemų pristabdytas šakietis atsigriebė Vilkyčiuose ir antrajame Baltijos šalių, Lenkijos ir Lietuvos ralio kroso čempionato etape finišavo antras, nusileidęs tik Lenkijos čempionate dominuojančiam Tomasz Kuchar. Dabar Pauliaus sąskaitoje 44, o Šarūno – 40 taškų. Trečioje pozicijoje esantis latvis Mart Tikkerbar turi 33 taškus. Iš viso šioje klasėje susikaus 16 pilotų.
P.Pleskovas pasakojo, kad paskutiniųjų sezono varžybų Lenkijoje startui ruošiasi kiek neįprastu būdu.
„Torūnės trasoje nesu buvęs, todėl per keletą pastarųjų dienų peržiūrėjau ko gero visą įmanomą vaizdo medžiagą, kurią čia nufilmavo Lenkijos žurnalistai ar patys lenktynininkai automobilių viduje sumontuotomis kameromis. Kiek suprantu ši trasa greita, pasižymi neblogu sukibimu ir turi sąlyginai ilgą „Joker‘į“ – įprastą 1035 metrų ratą jis pailgina iki 1177 metrų. Be to, viduryje trasos, žvyro dalyje, yra 180 laipsnių posūkis. Specifikos, kurios žinojimas suteikia šiokį tokį pranašumą, yra tikrai nemažai“, – samprotavo P.Pleskovas.
Savo ruožtu LASF Kroso komiteto pirmininkas Kazimieras Gudžiūnas, prieš keletą metų inicijavęs bendradarbiavimą su Lenkijos kroso ir ralio kroso bendruomene pastebi, kad šių mūsų kaimynų čempionatas pastaraisiais metais gyvena pakilimo fazę, todėl gali pasigirti ir gerokai didesniu dalyvių skaičiumi ir profesionalesniu technikos paruošimu.
„Faktas, kad bendros varžybos ir gerokai stipresnė konkurencija leidžia aiškiau suvokti, kur esame ir ką reiktų daryti, norint judėti pirmyn. Mūsiškiai ralio kroso meistrai kaip tik tai ir daro, todėl jau dabar turim kuo pasidžiaugti. Tikiuosi, kad kitais metais viskas klostysis dar geriau, o varžybos taps dar įdomesnės, nes tiek su kolegom lenkais, tiek su latviais suderinome čempionatų kalendorius ir sutarėm kur vyks bendri etapai. Apgailestauti galime tik dėl estų pozicijos – jie pasirinko bendradarbiavimą su Suomija ir Baltijos šalių taurės idėją ignoruoja“, – apgailestavo K.Gudžiūnas.
Laisvosios treniruotės ir dalis kvalifikacinių važiavimų Torūnės trasoje vyks šeštadienį, o pusfinaliai ir finalai – sekmadienį.