Tokių kelių matę nebuvo
„Aš ne tik, kad nesu lenktyniavęs tokiais keliais, aš tokiais net važiavęs nebuvau. Fantastiškai susukti serpantinai, didžiulis aukščių skirtumas ruožo metu. Siauri keliukai ir gilūs skardžiai. Tai kažkas ypatingo“, – apie pirmąjį greičio ruožą pasakojo Karolis Raišys.
Visa kelionė iš Vokietijos buvo puikiai sudėliota, kaip muzikos kūrinys. Visų pirma kelionė driekėsi greitkeliais, vėliau vis dažniau dalyviai suko į regioninius kelius. Kuo arčiau Monako, tuo keliai darėsi įdomesni.
„Iš Vokietijos mes išvažiavom neriboto greičio automagistralėmis, o pirmą atkarpą baigėme kelių metrų pločio kalnų perėjomis. Jei greičio ruožas būtų 10 kilometrų ilgio, brėžiant tiesią liniją žemėlapyje nuo starto iki finišo arba, kaip britai sako, varnas skristų kokius du kilometrus“, – pasakojo šturmanas Vytautas Černiauskas.
Iššūkiai
Bet ne viskas ėjosi sklandžiai. Prieš pat greičio ruožo startą pavedė šturmano darbo įrankiai – tikslaus laiko matavimo įranga. Iškarto po greičio ruožo komandos technikas Feliksas Pavlovas šią problemą pašalino. Bet ilsėtis nebuvo kada, nes pakeliui į Monte Karlą ėmė ožiuotis degalų siurblys. Bet ir šią problemą pašalinti pavyko.
Kaip sakė technikas F.Pavlovas, komandos MGB dar niekad taip gerai nevažiavo, kaip po „Rallye Monte-Carlo Historique“ pirmosios atkarpos. Kiek gaila, kad šie gedimai pasirodė tokią svarbią dieną.
Monte Karlas
Galiausiai, po be galo alinančios paros, „Flameris Racing“ lenktynininkai pasiekė prabangų miestą ant Viduržemio jūros kranto. Tai – tikrai įspūdingas miestas. Pradedant nuo kelių kilometrų ilgio sraigtinio tunelio, baigiant milžiniškomis jachtomis. Pakeliui į prieplauką, lenktynininkai jau spėjo pravažiuoti garsiuoju tuneliu, kuriuo lenktyniauja „Formulės-1“ Monako etapo dalyviai.
O štai organizatorių suteiktas viešbutis – svajonė, mat jis įsikūręs visai ant garsiojo Kazino posūkio. Tiesa, lenktynininkams didelio skirtumo kur miegoti nebuvo. Po tokios įspūdžių kupinos dienos jie būtų užmigę ir savo 1965 metų MGB automobilyje.
Sekmadienį lietuvių laukia jau daugiau greičio ruožų, bet mažiau pervažiavimų tarp jų. Visi dalyviai startavo šeštą ryto pagrindinėje Monte Karlo prieplaukoje ir varžosi trasoje, kuri sudėliota iki Prancūzijos miesto Valencės.