Tačiau skirtingų jėgos agregatų gamintojų imlumo degalams efektyvumas yra skirtingas, todėl kai kurių komandų pilotams tenka labai anksti savo jėgaines perjungti į taupaus degalų naudojimo režimus, o dėl to nukenčia greitis ir tokios jėgainės neturi galimybės lygiomis konkuruoti su kitais.
Siūlome atsisakyti sunaudojimo limito per visas lenktynes.
Antradienį įvykusiame Strateginės grupės posėdyje Ženevoje kai kurių komandų atstovai keičiant reglamentą siūlė palikti tą pačią degalų sunaudojimo normą – 100 kg per valandą, tačiau visai neriboti jų sunaudojimo visoje distancijoje. Tokią poziciją pabandė argumentuoti „McLaren Honda“ lenktynių direktorius Ericas Boullieras:
„Taip mes galime išsaugoti „žaliąjį“ „Formulės-1“ įvaizdį, palikdami sunaudojimo per valandą limitą, bet siūlome atsisakyti sunaudojimo limito per visas lenktynes.
Kiekvienas skirtingas bolidas turi savo priešpriešinio pasipriešinimo ir prispaudžiamosios jėgos lygį, taigi, jei jūs galėsite įpilti į baką daugiau degalų, pilotams neteks jų taupyti – jie galės atakuoti varžovus per visą distancijos laiką. Šis faktorius gali būti labai svarbus, nes pagerėtų situacija su lenkimais – o tai tik pagražins lenktynes. Tačiau šiuo klausimu diskusijos bus toliau tęsiamos“.