„Formulė 1“ Nyderlanduose: keisti „Ferrari“ veiksmai, protinga „Mercedes“ taktika ir „Red Bull“ triumfas

Zandvoorte surengtose Olandijos GP lenktynėse triumfavo Maxas Verstappenas. Tačiau jo pergalė nebuvo labiausiai nustebinęs momentas.
Formulė 1 Olandijos GP: V.Bottas, sustojo trasoje
Formulė 1 Olandijos GP: V.Bottas, sustojo trasoje / „Scanpix“ nuotr.

Atrodytų, po permainingos kvalifikacijos, kurios metu greičiu konkuravo „Red Bull“ ir „Ferrari“, buvo galima tikėtis šių komandų dvikovos dėl podumo. Tačiau lenktynės toli gražu nebuvo ramios. Štai taip atrodo finišo lentelė:

VIDEO: Įspūdingiausių lenktynių akimirkų santrauka.

Iš pradžių, įveikus 15 ratų, blogąja prasme nustebino „Ferarri“ komandinis darbas. Jei galima sugalvoti ką nors blogo arba kvailo, panašu, kad „raudonieji“ tą ir padaro. Sustojus keisti ratus Carlosui Sainzui, ispanas labai ilgai užtruko boksuose. Technikai ypatingai ilgai užtruko prie galinio kairiojo rato. Ant trasos plačiai jie išmėtė ir įrankius, kuriuos netrukus pervažiavo „Red Bull“ bolidas, vairuojamas S.Perezo. Labai keista situacija.

O, jei kalbėtume apie lenktynių strategiją, svarbia akimirka tapo 44-ajame rate VSC (Virtualaus saugos automobilio) fazė, kai trasoje sustojo Yuki Tsunoda („Alpha Tauri“). Tačiau netrukus vėl pajudėjo, apkaltinęs komandą, kad neprisuko ratų. Sunkiai paaiškinamas „Alpha Tauri“ epizodas. Stabtelėjęs boksuose, vėl išvažiavo į trasą. Ir 47-ajame rate vėl sustojo šalia trasos... Maxas Verstappenas, George'as Russelas, Lewisas Hamiltonas sumaniai pasinaudojo SC faze. „Ferrari“ buvo stoję vos prieš kelis ratus...

Vėliau, 55-ajame rate iš 72-iejų, greitojoje tiesiojoje, pačioje jos pabaigoje, užgęso Valtteri Botto „Alfa Romeo“. SC (Saugos automobilio) fazė vėl tapo puikia proga keisti ratus.

Keista, kad saugos automobilio reikėjo labai ilgai laukti. O pirmasis į boksus nėrė Maxas Verstappenas, išnaudodamas šią situaciją, bet rinkdamasis raudonas minkštas padangas. Tad jį aplenkę Hamiltonas ir Russelas su padėvėtomis gėltonomis netapo didele kliūtimi. Juo labiau, kad „Mercedes“, kartodami „Red Bull“ strategiją, taip pat kiek vėliau spėjo pasikeisti ratus. Tą patį netrukus padarė ir Carlosas Sainzas, sugebėjęs pituose lengvai susidaužti „Alpine“ bolidu.

Pasibaigus šiai saugos fazei, lyderių trejetas atrodė taip: Hamiltonas, Verstappenas, Russelas. Bet tik iki pirmojo posūkio: Maxas Lewisą su senesnėmis padangomis netrukus sudorojo labai lengvai ir pelnytai iškovojo pergalę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis