- apie savo karjeros pabaigą pranešė Sebastianas Vettelis („Aston Martin“),
- apie perėjimą iš „Alpine“ (į atsilaisvinančią vokiečio vietą) pranešė Fernando Alonso,
- „McLaren“ pranešė apie Danielio Ricciardo atsisveikinimą (australas, tikėtina, atsidurs „Alpine“),
- apie įžengimą į F-1 2026-ais metais pranešė „Audi“ (komanda partnerė bus įvardinta vėliau).
- paskelbti keli esminiai 2026 m. sezono taisyklių pokyčiai.
- sekmadienio lenktynėse dominavo fantastišką greitį demonstravęs čempionato lyderis Maxas Verstappenas („Red Bull“).
Nykštys aukštyn
- Puikus, kaip įprasta, F. Alonso („Alpine“) startas,
- M. Verstappeno spurtas: P14 starte, P4 vos 7-ajame rate ir P1 jau 12-ajame,
- Puikus S. Vettelio („Aston Martin“) tempas,
- Fantastiškas E. Ocono lenkimas prieš S. Vettelį ir Y. Tsunoda („Alpha Tauri“). Šis lenkimas priminė legendinį M. Hakkineno manevrą prieš M. Schumacherį, kurį suomis altiko šioje pat tiesiojoje, 2000 metais.
Nykščiai žemyn
- Keista „Ferrari“ taktika C. Sainzui skiriant startą minkšto mišinio padangomis,
- L. Hamiltono („Mercedes“) klaida incidente su F. Alonso („Alpine“), dėl kurios nukentėjo pats britas,
- Nebe pirma sezone N. Latifi („Williams“) klaida, sukėlusi SC (saugos automobilio) fazę.
Kontraktai
Norėjau dar įrašyti, kad F-3 ir F-2 čempionas Oscaras Piastri lenktyniaus „McLaren“, tačiau ne viskas taip paprasta.
„Alpine“ nepasiduoda, manydami, jog turi teisę matyti australą savo gretose. Pats sportininkas ir jo vadyba (Markas Webberis su Flavio Briatore pagalba) jau sukirto rankomis su „McLaren“. Galutinį sprendimą ginče rytoj tars FIA CRB (Tarptautinės automobilių federacijos Kontraktų taryba).
Gandai ir naujienos
Kalbama, kad „Audi“ yra netoli susitarimo su „Sauber“ (dabartinė „Alfa Romeo“).
Kalbama, kad Antonio Giovinazzi gali grįžti į F-1 ir „Haas“ ekipoje pakeisti Micką Schumacherį.
2023 m. sezonui, vieno ar dviejų savaitgalių metu, siūloma išbandyti štai tokį kvalifikacijos sesijos formato pakeitimą:
- Q1 metu privaloma naudoti tik kietojo mišinio padangas;
- Q2 metu privaloma naudoti tik vidutinio mišinio padangas;
- Q3 metu privaloma naudoti tik minkštojo mišinio padangas.
Taip pat buvo paskelbta apie 2026 m. jėgaines:
- 100 proc. tvarūs degalai,
- Degalų kiekis lenktynėms 70–80 kg (vietoj dabar esamų 100 kg),
- Jokių MGUH (šilumos energijos generatorius),
- MGUK (kinetinės energijos generatoriaus) dalis jėgainėje keliama nuo 120 kW iki 350 kW.
- Elementų limitai sezonui: 3 varikliai, 3 turbokompresoriai, 2 elektronikos blokai, 2 MGUK.
PS. Įdomia istorija apie Vettelį neseniai pasidalino „Alpine“ vadovas Otmaras Szafnaueris. Buvo laikas, kai jis turėjo galimybę pasirašyti sutartį su vienu jaunuoliu, tuomet siejamu su „Red Bull“ ir BMW. Otmaras tuomet dirbo „Honda“ komandoje. Štai jo atpasakojimas:
„Sebas buvo jaunas, jam buvo gal 19 metų ar kiek ten. Jis priėjo prie manęs ir tarė:
„Turiu dviejų savaičių laikotarpį, per kurį man baigsis sutartis ir su „Red Bull“, ir, manau, su BMW. Taigi, ar jus domina galimybė pasirašyti sutartį su manimi?“
Tada jis buvo niekam nežinomas, bet aš pamaniau, kad šis vaikinas yra rimtas! Duoda man dvi savaites apsisprendimui! Taigi nuėjau pas Gilą de Ferraną ir pranešiau, jog turime dvi savaites pasirašyti sutartį su Sebu Vetteliu. Jis atsakė: „Nesijaudink, aš jį jau stebiu.“ Atsakiau jam: „Ką turi omenyje, kad tu jį stebi? Mes turime tik dvi savaites!“
Galų gale, su Vetteliu sutarties nepasirašėme.“