Kaip ir kasmet, aukštis (virš jūros lygio) lėmė labai daug – daugelis komandų taip ir nesurado tinkamų nustatymų savo technikai, tad automobiliai buvo sunkiai valdomi, pvz. „Aston Martin“, „Alpha Tauri“, ar „Ferrari“.
Ši aplinkybė lėmė skirtingą padangų pasirinkimą startui – būtent tai turėjo įtakos kovojant dėl pergalės, kurią laimėjo Maxas Verstappenas („Red Bull“). Tai buvo net 14-oji olando pergalė šiame sezone!
Antras liko Lewis Hamiltonas („Mercedes“), o trečias finišavo vietos herojus Sergio Perezas(„Red Bull“).
Lenktynės nebuvo itin turiningos veiksmo prasme, tad ir santrauka, deja, ne pati ilgiausia. Lenktynių įspūdingiausius momentus F1 YouTube peržiūrėkite čia.
Nykščiai aukštyn
- Puiki Valtteri Botto („Alfa Romeo“) 6-oji vieta kvalifikacijoje.
- Gražus Sebastiano Vettelio („Aston Martin“) gestas, dėvint šalmą, atkartojusį jo debiutinio „Red Bull“ dangalo išdažymą, bei pažymėtą „Danke Didi“ užrašu, skirtu anapilin iškeliavusiam energinių gėrimų kompanijos įkūrėjui Dietrichui Mateschitzui.
- Gražus Estebano Ocono („Alpine“) lenkimas prieš V. Bottą
- Tinkamai pasirinkta Danielio Ricciardo („McLaren“) taktika startuojant „Medium“, finišuojant „Soft“ padangomis.
Nykščiai žemyn
- Eilinis keistai nereikalingai agresyvus Pierro Gasly („Alpha Tauri“) manevras prieš Lance‘ą Strollą („Aston Martin“), kainavęs jam 5 baudos sekundes, bei 2 baudos taškus. Iki pašalinimo vienam etapui prancūzą skiria vos 1 baudos taškas.
- Danielio Ricciardo („McLaren“) klaida lenkiant Yuki Tsunodą („Alpha Tauri“), užbaigusi japono lenktynes ir kainavusi 10 sekundžių bauda savo prasčiausią ir, tikėtiną, paskutinį karjeroje sezoną važiuojančiam australui
- Vėl sugedęs Fernando Alonso „Alpine“ bolidas – 5-as ispano pasitraukimas per 20 lenktynių.
Pilotų įskaita po Meksikos GP:
Komandinė įskaita dabar atrodo taip: