Lenktynės Meksikoje buvo antras etapas iš trijų etapų serijos Amerikoje ir vienintelis be šeštadienio sprinto, todėl čia komandos galėjo padirbėti su atnaujinimais, nors ir unikaliomis sąlygomis aukštikalnėse.
Pirmą kartą nuo praėjusių metų Monako visą pirmą starto eilę užėmė „Ferrari“ pilotai. Iš antros eilės startavo Maxas Verstappenas ir Danielis Ricciardo, iš trečios – Sergio Perezas ir Lewisas Hamiltonas.
Strollas lenktynes pradėjo iš serviso zonos, nes komanda pažeidė „uždaro parko“ taisyklę.
„Pirelli“ į Meksiką atvežė pačias minkščiausias padangas – C3, C4 ir C5. Lenktynėse Albonas ir Oconas startavo su kietosiomis, Norrisas – su minkštosiomis, visi likusieji – su vidutinėmis padangomis.
Starte Leclercas prastai pajudėjo iš vietos, Verstappenas jį atakavo ir išsiveržė į lyderius, o Charlesas netikėtai susidūrė su Perezu. Sergio nusirito žemyn su sulaužytu priekiniu sparnu, pasuko į boksus ir pasitraukė iš varžybų.
5-ajame rate lenktynių direkcija įvedė virtualaus saugos automobilio režimą, nes nuo trasos reikėjo surinkti nuolaužas.
33 rate Kevinas Magnussenas smarkiai sudaužė savo „Haas“ mašiną 8 posūkyje netikėtai sulūžus pakabai. Stabdžiai užsidegė: iš pradžių pasirodė saugos automobilis, o vėliau lenktynės buvo sustabdytos raudonomis vėliavomis, prieš tai Verstappenas, Norrisas ir Albonas pasikeitė padangas.
Pauzė užtruko 22 min., vėliau pilotai pratęsė kovą, pasikeitę padangas ir restarto procedūrą atlikdami iš vietos.
Paskutiniame rate Hamiltonas užfiksavo greičiausią ratą.
Verstappenas, laimėjęs Meksikoje, iškovojo 51-ąją pergalę karjeroje ir 16-tąją šiame sezone. Hamiltonas, finišavęs antras, pakartojo geriausią savo šio sezono rezultatą ir sumažino atsilikimą nuo Perezo asmeninėje įskaitoje kovoje dėl antros vietos. Leclercas ketvirtą kartą sezone užlipo ant podiumo.
Kitą savaitgalį lenktynės įvyks Brazilijoje.