Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Formulė 1“ Monzoje: geltona spalva nepadėjo „Ferrari“ laimėti

Legendinėje Monzoje, Italijoje, Formulės 1 lenktynes laimėjo Maxas Verstappenas („Red Bull“), tai buvo jau 11-oji olando pergalė šiame sezone. Apie ką dar šiandien?
Charlesas Leclercas
Charlesas Leclercas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Nykščiai aukštyn

Svarbiausias lenktynių akimirkas peržiūrėkite čia.

Puiki, nors ir nevirtusi pergale, Charleso Leclerco („Ferrari“) pole-pozicija.
Greitas Carloso Sainzo („Ferrari“) spurtas, startuojant vos iš 18-os pozicijos.
Gudrus Lewiso Hamiltono („Mercedes“) lenkimas prieš du varžovus – Lando Norrisą („McLaren“) ir Pierre‘ą Gasly („Alpha Tauri“).
Drąsus Micko Schumacherio („Haas“) manevras prieš Nicolasą Latifį („Williams“).

Nykščiai žemyn

Nesėkmingas Lando Norriso („McLaren“) startas ir prarastos kelios pozicijos.
Puikų Fernando Alonso tempą sustabdęs „Alpine“ automobilio gedimas
Tragiškas „Aston Martin“ savaitgalis, sugedus abiem ekipos automobiliams.
Puikiai lenktyniavusiam Danieliui Ricciardo („McLaren“) koją pakišęs automobilio gedimas.
Saugos automobilis, turėjęs paįvairinti lenktynių pabaigą, tačiau išlaikęs peletoną už savęs iki pat finišo.

Geltoni „Ferrari“

Italų komanda labai gražiu gestu atšventė kompanijos 75-metį – automobiliai buvo padabinti originaliu „Ferrari“ užrašu ir geltonos spalvos variklio gaubtu; komandos pilotai bei mechanikai irgi dėvėjo geltonos spalvos kombinezonus.

Faktas Nr. 1: Būtent geltona, o ne raudona spalva yra itin svarbi „Ferrari“ istorijos dalis, mat nuo pat „Scuderia“ (lenktynių padalinio) įkūrimo 1929 m., Enzo Ferrari pasirinko geltoną pagrindine kompanijos logotipo spalva. Vėliau, kai prieš 1947 m. buvo įkurta automobilių kompanija, tas pats juodas žirgas geltonam fone pradėtas naudoti ženklinant ir gatvėms skirtus automobilius.

Faktas Nr. 2: Ar žinote, kuo skiriasi lenktyninių ir gatvėms skirtų „Ferrari“ automobilių logotipai? Ant įprastų automobilių kėbulų puikuojasi stačiakampiai, o štai ant lenktyninių – herbo formos logo.
Fun Fact 3: Monzos trasa šįmet švenčia 100-metį, tad geltona spalva „Ferrari“ pagerbė ir šią sukaktį.

Formulės 1 pilotai 2023 m.

Kaip jau žinoma, paaiškėjo bent keli pilotų pasikeitimai kitam sezonui:

Pasitraukiantį poilsiui Sebastianą Vettelį („Alpine“), keičia Fernando Alonso. Tuo tarpu „Formulės-2“ čempionas Oscaras Piastri užima Danielio Ricciardo vietą „McLaren“ ekipoje.
Toliau – įdomiau – „Alpine“, panašu, baigia derinti sutartį su Pierru Gasly („Alpha Tauri“), o į jo vietą koncernas „Red Bull“ planuoja pasikviesti amerikietį Coltoną Hertą.
Dar dvi vietos yra mažiausiai aiškios, tai yra Nicolao Latifi „Williams“ kėdė, į kurią, greičiausiai bus įsodintas „Mercedes“ remiamas 2019 m. „Formulės-2“ bei 2020 m. „Formulės-E“ čempionas Nickas de Vries (debiutavęs „Williams“ ekipoje vietoj apendicito operacijai išvykusio Alexo Albono), tuo tarpu „Haas“ komanda, panašu, nebedirbs su Micku Schumacheriu. Į jo vietą peršamas buvęs „Alfa Romeo“ pilotas Antonio Giovvinazzi ir net Danielis Ricciardo.

„Porsche“ ir „Red Bull“ – no go

Svarbi naujiena, netgi, galima vadinti ją bomba. Ji mažai girdėta, mat yra iš tų naujienų, vykstančių už lenktynių savaitgalio formato ribų. Apie ką ji? Apie tai, jog sutarties su „Red Bull“ nebus – nebuvo susitarta dėl akcijų valdymo modelio – vokiečiai norėjo ne vien tik variklių tiekimo, bet ir tamprių sąsajų „Red Bull“ komandoje. Buliai su tuo nenorėjo sutikti. Derybos baigtos. Pratęstos nebebus.

Kartu atsiranda vis daugiau kalbų apie galimą „Porsche“ partnerystę su… „McLaren“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas