„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2019 06 23 /18:22

„Formulė 1“ Prancūzijoje: įdomiausia dvikova buvo ne „Mercedes“ su „Ferrari“

„Formulės 1“ kvalifikacija žadėjo nuobodų savaitgalį: karštą sekmadienį „Ferrari“ pilotai tradiciškai bandė vytis dominuojančius „Mercedes“ pilotus Lewisą Hamiltoną ir Valtteri Bottą. Jie kvalifikacijoje demonstravo didžiausią spartą, o L.Hamiltonas netgi pagerino asmeninį Paul Ricard trasos rekordą. Lenktynininkai įveikė 53 ratus, iš viso 309,690 km. Trasa įkaitusi iki 55 laipsnių.
„Formulė 1“ Prancūzijos GP, L.Hamiltonas
„Formulė 1“ Prancūzijos GP, L.Hamiltonas / „Scanpix“ nuotr.

Stebuklas neįvyko. S.Vettelis, pradėjęs lenktynes iš P7, „Mercedes“ pilotams rimtai nepagrasino, skirtingai nei jo komandos draugas Ch.Leclercas. Kita vertus, Lewisas ir Valtteri važiavo daugiau nei užtikrintai ir klaidų nedarė.

Žymiai įdomesnė kova vyko lentelės viduryje tarp „Renault“, „McLaren“, „Alfa Romeo“, „Red Bull“, „Racing Point“, „Toro Rosso“.

Lando Norrisas (McLaren) neveltui F1 žiūrovų išrinktas dienos lenktynininku. Tačiau ir abu „Renault“ atstovai kovojo iki galo, o Lando susidūrė su techninėmis problemomis ir prarado P7, todėl paskutiniame rate praleido kelis varžovus į priekį – D.Ricciardo, K.Raikonneną, N.Hulkenbergą. Apmaudu.

Po lenktynių teisėjai D. Ricciardo skyrė dvi baudas po 5 sek. Todėl manevrai paskutiniame rate lenkiant Lando Norrisą nepadėjo siekti aukštesnės vietos. Australas smuktelėjo per 4 pozicijas į P11. Ir dar gavo tris baudos taškus.

Tiesa, S.Vettelis už greičiausią lenktynių ratą gavo papildomą tašką. Tačiau nuo L.Hamiltono čempionato įskaitoje atsilieka 76 taškais.

Čempionato lentelė atrodo taip: 1. L.Hamiltonas – 187 tšk., 2. V.Bottas – 151, 3. S.Vettelis – 111, 4. M.Verstappenas – 100, 5. Ch.Leclercas – 87, 6. P.Gasly – 36. Visi rezultatai.

Finišas

Abu „Mercedes“ pilotai laimi užtikrintai, nors Ch.Leclercas grasino aplenkti V.Bottą iki pat paskutinio rato.

Iki pat pabaigos vyko intensyvios Hulkenbergo-Raikonneo ir Ricciardo-Norriso dvikovos. Bet viskas baigėsi tuo, kad L.Norrisą aplekė ne tik Danielis, bet ir Kimis su Nico. Tiesa, teisėjai dar gali skirti Danieliui baudų, nes jis buvo palikęs trasą.

F1 finišas
F1 finišas

52/53

S.Vettelis stoja pituose ir padangas keičia raudonomis minkštomis...

43/53

36/53

Nico Hulkenbergas keičia padangas, grįžta į trasą P11 paskui K.Raikonneną. Šeštoje vietoje važiuojantis L.Strollas („Racing Point“), startavęs iš P17, dar nestojo nė karto. Vis dėlto netrukus ir jis keičia padangas, nukrenta į P13.

32/53

Panašu, kad L.Hamiltonas nepavejamas. Jis nuvažiuoja greičiausią ratą ir gerina trasos rekordą. Tuo metu N.Hulkenbergas atakuoja K.Raikkoneną. Bet suomis suka į pitus keisti padangų. Todėl Nico peršoka į P6, važiuoja paskui S.Vettelį.

Situacija tokia: 1 Hamilton; 2 Bottas +11.9s; 3 Leclerc +18s; 4 Verstappen +24.6s; 5 Vettel +31s.

26/53

S.Vettelis vis dėlto keičia padangas kietomis ir grįžta į P5 paskui M.Verstappeną.

24/53

V.Bottas stoja pituose, keičia padangas kietomis. Tuo pasinaudojęs S.Vettelis važiuoja antras, bet dėvėtomis „medium“ padangomis. Padangas keičia ir L.Hamiltonas. Bet spėja grįžti į pirmą poziciją. Ką toliau darys „Ferrari“? Kol kas stoti S.Vetteliui neverta. Praras podiumą. Bet ir padangos neamžinos. Vis tiek reikės sukti į techninio aptarnavimo zoną.

21/53

M.Verstappenas taip pat keičia padangas kietomis. Dėl to S.Vettelis atideda sustojimą. Komandos strategija – važiuoti esamomis padangomis kuo ilgiau. Todėl į pitus užsuka Ch.Leclercas. Jis grįžta į P4, o S.Vettelis kol kas važiuoja P3 paskui „Mercedes“ pilotus.

17/53

D.Ricciardas, K.Magnussenas, P.Gasly keičia padangas kietomis (baltomis). Tą patį daro L.Norisas, C.Sainzas.

O D.Ricciardas trasoje iškart aplenkia P.Gasly, pasinaudojęs DRS.

10/53

S.Perezas gauna 5 sek. baudą. V.Bottas ir L.Hamiltonas paeiliui nuvažiuoja po greičiausią ratą. D.Ricciardo (P9) medžioja P.Gasly. O S.Vettelis (P5) nuo M.Verstappeno nutolęs dar per toli.

8/53

Nico Hulkenbergas („Renault“) aplenkia A.Giovinazzi („Alfa Romeo“), maža pergalė mikrodvikovoje dėl 11 vietos.

5/53

Pasinaudojęs DRS, S.Vettelis gražiai prieš posūkį spėja aplenkti L.Norrsą. Vokietis šeštas. O L.Hamiltonas važiuoja vieną ratą greičiau už kitą, nes jam niekas netrukdo.

Startas: 1/53

„Mercedes“ pilotai išlaiko šaltą protą, lyderių septintukas lieka tas pats, tik C.Sainzas susikeičia su L.Norisu. O Ch.Leclercas tik per plaukia nepraleidžia į priekį M.Verstappeno. Vėliau C.Sainzas bando atakuoti M.Verstappeną, bet olandas atsilaiko. S.Vettelis – tik septintas. Bet bando lipti ant kulnų L.Norrisui.

Prognozė prieš startą

Taigi galima prognozuoti, kad dvikovos tarp S.Vettelio (P7) ir L.Hamiltono (P1) nebus. Taigi nebus ir cirko po finišo, kurį Kanadoje surengė 5 sek. baudą gavęs vokietis.

TAIP PAT SKAITYKITE: Sebastiano Vettelio „išpuolis“, kurį matė ne visi žiūrovai

Vis dėlto intriga lieka gyva. Tai – iš trečios eilės startuojantys abu „McLaren“ bolidai, atnaujinta jėgaine važiuojantis Maxas Verstappenas („Red Bull“). Bus įdomu, nes S.Vettelis mėgsta karščiuotis, kai kvėpuoja lyderių dulkėmis.

Apskritai, tai – blogiausia S.Vettelio startinė pozicija nuo praėjusių metu Japonijos GP, kai jis lenktynes pradėjo iš P8.

Beje pirmi aštuoni TOP 10 lenktynininkai startuoja vidutinio minkštumo padangomis, kurios per karštį atlaikys ilgiau.

Tik P.Gasly („Red Bull“) ir A.Giovinazzi („Alfa Romeo“) iš pradžių naudos minkštesnes, taigi jiems neišvengiamai reikės rinktis dviejų sustojimų taktiką. Nes Paul Ricard trasoje priekinėms padangoms teks didelės perkrovos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs