Akivaizdu, kad iš pradžių netikėtas „Mercedes“ komandos sprendimas pradėti lenktynes kietesnio mišinio (medium) padangomis suteikė „sidabrinėms strėlėms“ pranašumo. Lenktynes laimėjo L.Hamiltonas. Antras – jo komandos draugas V.Bottas. Trečias – Ch.Leclercas, kuris kvalifikacijoje buvo greičiausias.
Lenktynių eiga
52/53. L.Hamiltonas pagerina absoliutų rato įveikimo rekordą. Lenktynių pradžioje to buvo sunku tikėtis. Akivaizdu, kad „Ferrari“ taktika nepasiteisino. Komandos vadovui M.Binotto reikia labai pasukti galvą kitą kartą, kad pergudrautų konkurentus.
47/53. „Mercedes“, panašu, pozicijų neužleis. L.Hamiltonas nuvažiuoja greičiausią ratą. Kol N.Hulkenbergas kovoja su L.Norrisu dėl 9-os vietos, 8-oje važiuojantis Kevinas Magnussenas gauna 5 sek. baudą už tai, kad buvo išvažiavęs iš trasos.
A.Albonas lenkia 5-oje vietoje buvusį C.Sainzą.
33/53. Pasitraukus saugos automobiliui, lyderių penketas atrodo taip: L.Hamiltonas, V.Bottas, Ch.Leclercas, M.Verstappenas, C.Sainzas.
30/53. Avariją patiria G.Russelas. Saugos automobilio fazė. Kol V.Bottas keičia padangas (renkasi minkštas, raudonas), Ch.Leclercas pakyla į antrąją vietą. Bet tik trumpam. Nes stokoja keisti padangų jau antrą kartą. Grįžta prie minkštų raudonų. Bet praranda antrą vietą.
28/53. S.Vettelis sustoja! Praneša, kad jo automobilis netenka galios... Trasoje virtualus saugos automobilis. Kaip apsivertė situacija! Dabar pirmauja abu „Mercedes“ pilotai – L.Hamiltonas ir V.Bottas. Ch.Leclercas, važiuojantis greičiausius savo ratus, lieka trečias.
26/53. Darosi dar įdomiau. Padangas į medium keičia ir S.Vettelis. Jis grįžta į ketvirtąją poziciją. Paskui Charlesą.
23/53. Charlesas Leclercas taip pat stoja keisti minkštų padangų vidutinėmis (medium). Įdomu, ar taip komanda jam atiduoda skolą? Ir kada stos kol kas pirmaujantis S.Vettelis?
18/53. Nico Hulkenbergas atidaro padangų keitimo sezoną: stoja ir renkasi „geltonas“ kietesnes medium. Kiek užtruko. Grįžta į 19-tą poziciją. Tuo metu M.Verstappenas lenkia ir C.Sainzą, jis jau 5-tas.
15/53. N.Hulkenbergas lenkia S.Perezą, jis jau 8-tas. O L.Hamiltonas didina spartą, nuvažiuoja greičiausią ratą. Bet S.Vettelis atsako tuo pačiu.
10/53. Keisti radijo pokalbiai „Ferrari“ komandoje. Iš pradžių kalbėta, kad Sebastianas netrukus praleis Charlesą į priekį. Vėliau komandos vadovai siūlo jaunajam monakiečiui nesikarščiuoti ir koncentruotis į trečioje vietoje važiuojantį L.Hamiltoną.
O Maxas Verstappenas iš 9-osios kyla į 6-tąją vietą, aplenkdamas L.Norrisą.
7/53. Kai S.Vetteliui niekas netrukdo ir jis nesikarščiuoja, vokiečiui puikiai sekasi, jis fiksuoja greičiausią rato laiką.
1/53. Puikus „Ferrari“ startas. S.Vettelis staigiai lenkia L.Hamiltoną. Vėliau jį draugiškai į priekį praleidžia komandos draugas Ch.Leclercas.
Ir iškart incidentas. Už A.Giovinazzi užkliūva R.Grosjeanas ir D.Ricciardo. Danielis važiuoja keisti galinio rato, o R.Grosjeanui lenktynės baigėsi neprasidėjusios. Trasoje saugos automobilis.
Taktinės gudrybės
Lenktynės Sočyje (Rusija) labai svarbios ir taktine prasme. „Mercedes“ pasirinko startui kietesnio mišinio padangas medium (jomis pasiekė geriausią rezultatą antroje kvalifikacijos stadijoje Q2).
„Ferrari“ starte naudos minkštesnio mišinio (soft) padangas ir turės taktiškai geresnes pozicijas.
Starto penketukas po kvalifikacijos išsirikiavo taip:
1. Ch.Leclercas (Ferrari). 2. L.Hamiltonas (Mercedes). 3. S.Vettelis (Ferrari). 4. V.Bottas (Mercedes). 5. C.Sainzas.
Penktas turėjo būti M.Verstappenas, bet jam pritaikyta bauda už variklio keitimą, olandas nustumtas į 9-tą startinę poziciją.