Pagrindinė priežastis – finansinė. Mokesčiai už galimybę rengti F-1 etapą – dideli, o pinigų už bilietus surenkama vis mažiau. O vyriausybė, kaip pareiškė premjeras Najibas Razakas, atsisako finansuoti šį brangų projektą. Ar tai rodo mažėjantį susidomėjimą „Formulės“ lenktynėmis? Ko gero, taip. Tačiau yra ir daugiau priežasčių.
Kai 1999 m. Malaizija tapo F-1 šeimos nare, tai buvo vienintelė rytų ir pietryčių Azijos šalis, kurioje buvo galima gėrėtis lenktyniaujančiomis formulėmis. Dabar lenktynės rengiamos net keturiose šio regiono šalyse, įskaitant Malaizijos kaimyną Singapūrą. Todėl sumažėjo turistų, atvykstančių išskirtinai į F1 varžybas, srautai.
Malaizijos vyriausybę apsispręsti trauktis iš F-1 paskatino ir ekonominė krizė. Dėl sumažėjusios naftos kainos šalies ekonomika žemumas pasiekė 2016 m. Primename, kad didžiausia Malaizijos GP etapo rėmėja buvo valstybinė naftos kompanija „Petronas“.
Sepango trasoje iki 2021 m. vyks motociklų lenktynės „MotoGP“.
Apie Sepango trasą
F-1 Sepango trasoje startavo 1999 m., tuomet nugalėjo Edmundas Irvine'as Jr. (Ferrari).
Trasos rato ilgis – 5,543 km, kiekviename rate yra 15 posūkių.
Daugiausiai pergalių šioje trasoje yra laimėjęs Sebastianas Vettelis: tris kartus atstovaudamas „Red Bull“ ir kartą „Ferrari“. Po tris pergales yra laimėję Michaelis Schumacheris ir Fernandas Alonso.