Bet tuo viskas nepasibaigė – situacija palietė dar kelis pilotus. Štai „Alpine“, sužinoję apie Fernando Alonso išėjimą tik iš jo pranešimo spaudai, paskelbė, kad 2023-ais jiems atstovaus Estebanas Oconas ir komandos atsarginis pilotas Oscaras Piastri. Tačiau australas iškart paneigė šį faktą, tuo apstulbindamas visą F-1 bendruomenę.
Kodėl tai įvyko? Pakalbėkim apie… „McLaren“.
Jauna žvaigždė
Oscaras Piastri yra viena iš ateities žvaigždžių, pakeliui į F-1 tapęs čempionu F-2, F-3 ir Europos „Formulėje Renault“. Jo vadybininkas yra ne kas kitas, o Markas Webberis. Būtent jis, kartu su ilgamečiu Alonso ir paties Marko vadybininku Flavio Briatore per kelias dienas suorganizavo Oscaro karjeros tąsą… „McLaren“ komandoje, vietoje Danielio Ricciardo!
Bet palaukit, D.Ricciardo juk turi kontraktą dar vienam sezonui? Taip, tačiau jau kalbama, jog australui siūloma 21 mln. USD išmoka už nutrauktą prieš laiką sutartį.
Jei D.Ricciardo persikeltų į „Alpine“, kur jo honoraras būtų, tikėtina, apie 10 mln. USD, įsigaliotų specifinė išlyga ir „McLaren“ išmoka būtų atitinkamai sumažinta.
Labiausiai tikėtina, kad australas persikels būtent į prancūzų ekipą, tad kelis ateinančius metus gal dar turėsime galimybę pamatyt dar vieną Danielio „shooey“ (šampano gėrimo iš bato ant apdovanojimų pakylos procesą).
Deja Vu
Ši situacija yra vos ne identiška Kimi Raikkoneno pasitraukimo iš „Ferrari“ po 2009 m. sezono istorijai. Anuomet suomis turėjo kontraktą dar vienam sezonui, tačiau į komandą jau buvo pakviestas Fernando Alonso. Klausimą išsprendė ispano rėmėjas bankas „Santander“, sumokėjęs suomiui 16 mln. USD kontrakto „išpirką“.
Tuomet Kimis irgi turėjo du pasirinkimus – tęsti lenktyniavimą kokioje nors kitoje ekipoje (buvo kalbų dėl grįžimo į „McLaren“) ir gauti 10 mln. USD, arba pasitraukti ir gauti pilną išmoką. Suomis tuomet pasitraukė į WRC (pasaulio ralio čempionatą).