Turnyrinė lentelė
Šį sezoną L. Hamiltonas užima antrąją vietą, bet jis tik vienu tašku atsilieka nuo pirmaujančio „Ferrari“ piloto Sebastiano Vettelio. Todėl šio šeštadienio kvalifikacija ir sekmadienio lenktynės „Mercedes“ komandai ir pačiam Lewisui Hamiltonui – be galo svarbios. Ar sugebės jis, čempionatui persiritus į antrą pusę, tapti lyderiu? Juo labiau, kad Sebastianas puikiai pasirodė treniruočių metu.
Apie Hungaroringą
Vengrijos trasa – pirmoji postsovietiniais laikais pastatyta trasa buvusiame soclageryje. Hungaroringas labiau primena didelį kartodromą šalia Budapešto, nei prabangią F-1 trasą. Čia lenkti nėra lengva. Todėl tas, kad laimi pole poziciją, kišenėje turi pusę pergalės. Šioje trasoje yra daugybė užsitęsusių posūkių, taigi sėkmę lems ne variklio galia, o pilotų meistriškumas. Kitas ypatumas – žiūrovų vietos palyginti toli nuo trasos.
Pokyčiai „Williams“ komandoje
„Williams“ komandoje Felipę Massą (jam per treniruotes svaigo galva) pakeitė lenktynių patirties turintis, tačiau senokai tokiose lenktynėse bolido nevairavęs Paulas di Resta. Patarąjį kartą jis F-1 lenktyniavo 2013 m., atstovaudamas „Force India“. Kvalifikaciją jis pravažiavo švariai, tik pritrūko laiko adaptacijai. Sekmadienį jis turėtų startuoti iš 19 vietos. Tuo tarpu gerokai daugiau patirties turintis Daniilas Kviatas ketvirtajame posūkyje sugebėjo išlėkti iš trasos.
Didžioji kova: „Ferrari“ ilgą laiką buvo priekyje
Kvalifikacijos pradžioje į priekį išsiveržė Valtteri Bottas, vėliau – Lewisas Hamiltonas, Kimi Raikkonenas, Sebastianas Vettelis. Gerą spartą demonstravo Maxas Verstappenas, vienu metu pakilęs iki antros pozicijos. Trasa kaito, lyginant su rytinių treniruočių temperatūra, daugelis pilotų rizikavo ir šiek tiek slidinėjo posūkiuose. Taigi, bėgant laikui, padangų sukibimas gerėjo ir pirmenybę galėjo įgauti tie pilotai, kurie 15-20 minučių į priekį teisingai nuspėjo, kiek pasikeis danga.
Antroji kvalifikacijos dalis
Prasidėjus antrajai TOP 15 kvalifikacijos daliai, vaizdas nepasikeitė. Lewisas Hamiltonas posūkius įveikdavo per plačiai, skundėsi vibruojančiomis padangomis ir demonstravo antrą laiką. Tačiau kiek vėliau jį išstūmė M.Verstappenas, lenkdamas 0,2 sek.
Galiausiai S.Vettelis išsiveržė į lyderius, fiksuodamas geriausią šios trasos konfigūracijos laiką – 1 min. 16,802 sek.
Tačiau pasikeitęs padangas L.Hamiltonas demonstravo dar geresnę spartą – 1 min. 16, 693 sek. ir išsiveržė į pirmąją poziciją. S.Vettelis ir M.Verstappenas tuo metu jau stovėjo pituose.
Lemiama kvalifikacijos dalis
Į priekį išsiveržė V.Bottas, tačiau jį netrukus aplenkė S.Vettelis. Tuo tarpu L.Hamiltonas padarė klaidą ir dingo iš ekranų – vėl sustojo pituose. Trasa kaito vis labiau, lenktynininkų greitis didėjo.
Lewisas paskutinio bandymo metu neišnaudojo šanso – vėl skundėsi padangų vibracija. Ir pademonstravo tik trečią laiką. Bet paskutiniame rate jį aplenkė dar ir kitas „Ferrari“ pilotas Kimi Raikonenas. Netikėtumas. L.Hamiltonas lieka ketvirtas ir sekmadienį startuos ir gana nepatogios pozicijos, dulkėta trasos dalimi.