Pakeitė veidą
„Naujo veido „Voras“ – jau SS5 trasoje!“ – ketvirtadienio rytą feisbuke paskelbė Gintas Petrus.
Išties mašina atrodo kiek kitaip, tačiau tai ir nestebina – trečiadienį „Petrus Racing Team“ ekipažas vertėsi. Kaip sako lenktynininkas, nestipriai. Vis dėlto greičio ruožo jiedu su Jose Marquesu nebaigė.
Tačiau per naktį mechanikai padirbėjo ir ketvirtadienį ryte „Voras“ ruošėsi dar vienai sunkiai Dakaro dienai.
„Štai rytas ir žiūrim, kaip atrodo „Voras“ po remonto, – iš bivako prieš startą pasakojo G.Petrus. – Kapotą praradom. Reikia dengti ratus, nes toks teisėjų reikalavimas, padarė laikikliukus mechanikai ir atrodo, kad ratai uždengti.
Kapotą palikome dykumoje fotografui, kad atvežtų, bet jam netilpo į „Toyota“, todėl jis jį paliko ant trasos, „šluota“ kažkodėl jo nepaėmė.
(...) Bet tikimės, to užteks teisėjams ir jie išleis mus į trasą.“
Išleido – ekipažas važiavo, po kelių atkarpų buvo 45 vietoje, nuo lyderių atsilikdamas apie 15 minučių.
Tempė sunkvežimis
Tačiau ketvirtadienis nebuvo sėkminga diena G.Petrui – bivaką jis pasiekė tempiamas sunkvežimio.
„Taip atrodo laimė Dakare“, – rodydamas šalia „Voro“ stojantį sunkvežimį sakė G.Petrus.
Jų komandoje, deja, vėl prastos naujienos: „Vidury greičio ruožo netikėtai atsisveikino „Voro“ greičių dėžė, tad ekipažui teko atsisveikinti su šiuo etapu ir tapti fūrų tranzuotojais.
Be abejo, grįžus į bivaką komanda mėgins sutaisyt greičių dėžę ir rytoj vėl startuoti. Hailo apylinkės šįsyk mums buvo ypač nesėkmingos.“
Vakare prie automobilio dirbo mechanikai. 15min žurnalistas Dakare Žilvinas Pekarskas teigė, kad tikslus gedimas nėra aiškus, tačiau komanda dirba.
Pats G.Petrus situacijos nekomentavo.
Kupstas už posūkio
Žurnalistams bivake trečiadienio vakarą G.Petrus sakė, kad diena nebuvusi linksma, tačiau vakare jau į viską žiūri su šypsena – esą visi sveiki, kas svarbiausia, o ir mašina „pusiau sveika“.
„Rytoj, manau, galėsim tęsti Dakarą toliau. Nuotykis buvo nelabai sudėtingas – už posūkio pasirodė gana didelis kupstas, stengiausi jo išvengti, bet vienas ratas pagavo kupstą. Ir tokio kupsto užteko, kad apverstų mūsų „Vorą“.
Nežinau, gal „Voras“ buvo blogai išmiegojęs, nutinka taip, Dakare būna tų kupstų“, – pasakojo G.Petrus.
Po apsivertimo variklis pradėjo kaisti, tad ekipažas saugodamas mašiną etapą pabaigė.
Svajones apie rezultatą G.Petrus sakė atidedąs kitiems metams, o šiemet ketina važiuoti rezultato siekdamas kiekviename etape.
Atvertė vietiniai
Komanda pasidalino ir vaizdais iš trasos, kai „Voras“ gulėjo aukštyn kojomis, dėkodama už atvertimą svetingiems vietiniams, o už nuotraukas „Rebellion Racing“ atstovams.
„Situacija dėl 5-ojo greičio ruožo starto: „Voro“ variklis sutvarkytas ir bolidas turėtų galėti važiuoti, bet nežinia, ar organizatoriai leis startuoti. Galbūt pastebėjote nuotraukose, kad mūsų automobilis pametė variklio dangtį (arba tiesiog – kapotą). Po virtimo jis liko greičio ruože ir jį parvežti turėtų organizatorių „Šluota“, bet panašu, kad ji grįš tik paryčiais.
Pagal varžybų reglamentą visos judančios automobilio dalys turi būti uždengtos, o be kapoto „Voro“ priekiniai ratai lieka atviri. „MD Rallye Sport“ komanda sprendimo taip pat nepasiūlė, nes turi tik vieną atsarginį dangtį naujesniam modeliui, kuris mums netinka. Ir turi šešis naujo modelio bolidus, kuriems jo dar gali prireikti.
Taigi, mūsų mechanikams užduotis – kažką suimprovizuoti. Tik ore virš ratų kažkokias detales prikabinti yra sudėtinga, nes važiuojant vėjas plėšia viską, tad bet kas ilgai nelaikys“, – ketvirtadienio naktį feisbuke rašė komanda.
Kiekviena proga G.Petrus nepamiršta priminti: šiame Dakare jie važiuoja po Blue/Yellow vėliava. Tokiu būdu raginama aukoti šiai Ukrainai padedančiai organizacijai.