Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Gatas Verdes“ komanda „Moterų ralyje“: vėjo nuplėštos „ausys“ ir pačias nustebinęs rezultatas

Jau trečią kartą šalyje organizuojamas „Moterų ralis“ gerina rekordus. Šiemet prie starto linijos moterims skirtame renginyje stojo net 273 ekipažai, kurių sudėtyje – daugiau nei tūkstantis dailiosios lyties atstovių. Šiame renginyje jau trečią kartą iš eilės sudalyvavo komanda „Gatas Verdes“. Tiesa, panevėžiečių ekipažas kasmet startuoja vis nauju pavadinimu ir kiekvieną sykį gerina savo asmeninį rezultatą.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Pasiruošimas „Moterų raliui“ gerokai skiriasi nuo vyriškų renginių. Aprangos ir automobilio dizainas buvo pradėtas projektuoti dar prieš keletą mėnesių, tačiau vistiek darbų liko ir paskutinei nakčiai prieš ralį.

Šiemet panevėžiečių Rūtos Nedzelskienės, Sandros Petrovienės, Vaidos Kuojienės ir Marijos Valentinavičienės ekipažas startavo tuo pačiu japonišku automobiliu „Mitsubishi Colt“, tačiau pasivadino itališkai – „Gatas Verdes“. Išvertus šią frazę į lietuvių kalbą – „Žalios katės“.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Komandos pavadinimas atsispindėjo ne tik merginų aprangoje, bet ir automobilio dizaine. Iki ralio likus porai dienų „Colt“ grįžo iš autoserviso „Autodraivas“ su nauja pakaba, o jau kitą vakarą „Reklamos erdvėje“ pasikeitė ir žibintai – tapo žaliai geltoni tarsi katės akys. Prie viso to priderintos ir blakstienos bei ūsai. Tačiau tai buvo tik pradžia.

Vietoje galinio stiklo valytuvo atsirado katės uodega, o ant stogo renginio dieną buvo prilipdytos ir masyvios ausys. Kėbulą papuošė blizgučiai, kuriuos dar iki dabar man, kaip automobilio savininkui, tenka laupyti. Tačiau tokia ta „Moterų ralio“ specifika ir su standartiniu automobiliu atvažiuoti čia būtų per daug nuobodu ir paprasta.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Ralio rytas nežadėjo nieko gero, mat Panevėžyje gausiai lijo. Susikrovusios visą mantą bei papuošimus ralio dalyvės pajudėjo Vilniaus link. Vilniuje oras taip pat nebuvo itin draugiškas. Lyjantis lietus ir gūsingas vėjas „ant klaustuko pakabino“ merginų automobilio dizainą. Kaip priklijuoti papuošimus, kai net startinius lipdukus dėl vėjo užklijuoti „yra reikalų“?

Prie „Akropolio“ esančiame dalyvių parke užuovėjos rasti nepavyko, o nedidelė pastogė, kurioje laikomi prekybos centro vežimėliai, mažai guodė. Tačiau tuomet „Gatas Verdes“ ekipažą su „Mitsubishi Colt“ į vidų įsileido greta esančio „Ermitažo“ prekių sandėlio darbuotojai. Pastogė, jokio vėjo ir linksmai nusiteikę darbuotojai mielai padėjo merginoms papuošti automobilį prieš startą. Taip ant kėbulo atsirado didelės žalios ausys. Kurios, kaip vėliau paaiškės, ralio neatlaikė.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Varžybos prasidėjo dar „Akropolio“ viduje, ledo arenoje. Ir čia „Gatas Verdes“ komanda užsidirbo pirmąją baudą todėl, kad blogai įvykdė užduotį. Užduoties lape buvo rašoma, kad dvi komandos narės, estafetės principu, turi ledu aplink kuoliukus stumti pandą. Tačiau startą davęs teisėjas, komentuodamas užduoties atlikimą prieš startą, nurodė priešingai – pandą stumti turi tik pirmoji čiuožianti mergina. Vėliau paaiškėjo, kad būtent už tai „Gatas Verdes“ ir gavo baudą.

„Žinoma, visuomet reikia vadovautis tuo, kas parašyta juodu ant balto, tačiau kodėl tuomet teisėjas pasakė, kad užduotį reikia atlikti kitaip? Geriau teisėjas apskritai nieko neaiškintų apie užduotį, jei pats net nežino, kaip ją atlikti. Kaip paskui paaiškėjo, ne vien mūsų ekipažui tas pats teisėjas nurodė užduotį atlikti taip, kad ji vėliiau nebuvo įskaityta kaip atlikta tinkamai“, – teisėjo darbu nusivylė komanda.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Po nevykusio dailiojo čiuožimo merginos patraukė į automobilių stovėjimo aikštelę, kurioje vyko slalomo varžybos. Tačiau dar prieš slalomą aikštelėje jau virė tikras sąmyšis. Prie starto linijos savo važiavimui moterų ekipažai ėmė rikiuotis ne eilės tvarka ir pagal numerius, tačiau bet kaip, taip užblokuodamos kelią kitoms dalyvėms privažiuoti prie starto. Prasidėjo ginčai ir barniai, kurie nieko neišsprendė.

Prie starto stovinčių ekipažų kolona, žvelgiant į startinius numerius atrodė panašiai taip: 1,2,3,4,8,12,5,24,15. Tai tik pavyzdys su atsitiktinių skaičių tvarka, nesusijusi su konkrečiais ekipažais, tad neįsižeiskite ir negalvokite, kad paminėtas buvo būtent jūsų ekipažas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Tačiau „Gatas Verdes“ šturmanė į laiko kontrolę atėjo pėsčiomis ir atsižymėjo reikiamą ekipažui minutę, nes privažiuoti prie starto automobiliu pavyko tik šiek tiek vėliau.

„Akropolio“ aikštelėje dalyvių laukė slalomo rungtis. Čia ekipažas trasą įvykdė su viena nedidele klaida, tačiau gana sėkmingai.

Vienoje vietoje netilpome apsisukti, tai taisėmės atbuline pavara.

„Ta rungtis ant ledo su panda ir teisėjo klaidinimu šiek tiek išmušė iš vėžių, tai slalome šiek tiek stresavome. Vienoje vietoje netilpome apsisukti, tai taisėmės atbuline pavara“, – teigė komandos narės.

Galiausiai „Gatas Verdes“ pajudėjo Vilniaus gatvėmis kitų užduočių link, tačiau iki tol ekipaže spėjo užvirti ir ginčai.

„Išvažiuojant iš „Akropolio“ Rūta suabejojo, ar tikrai ten važiuojame. Pasakiau, kad šturmanė esu aš, o jeigu taip nori aiškinti, kur važiuoti, galim keistis vietomis. Tai va tiek ir pasiginčyjome, toliau Rūta jau klausė mano nurodymų“, – sakė ekipažo šturmanė Sandra.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Vilniuje dalyvės užsuko į „Olybet“, kur rideno kauliukus. Čia norint negauti baudos sekundžių, reikėjo išmesti 12 taškų, o kiekvienas trūkstamas taškas buvo vertinamas 1 sekunde baudos. Merginoms čia pavyko surinkti 10 taškų ir atsipirkti vos dviem sekundėmis baudos. Laimės dalykas.

Ralio dalyvės taip pat turėjo užsukti ir į „Inchcape“ automobilių saloną, kur sprendė su naujuoju „Mazda CX3” susijusias užduotis. Šioje rungtyje merginos taip pat kai kur šaudė pro šalį ir užsidirbo brangių baudos sekundžių.

VIDEO: „Gatas Verdes“ komanda „Moterų ralyje“

Po šios rungties „Gatas Verdes“ pasuko Molėtų link, kur buvo numatytos kitų užduočių vietos. Beje, važiuojant į Molėtus ir neatlaikė ant „Colt“ stogo priklijuotos ausys. Dėl didelio pasipriešinimo vėjas vieną ausį su skardžiu trenksmu nuplėšė. Kitą merginos nusprendė nuimti pačios, todėl automobilis lenktynes tęsė jau be pagrindinio aksesuaro.

Galvojome, kad ta ausis su visu stogu nukris ir toliau važiuosime kaip kabrioletas.

„Galvojome, kad ta ausis su visu stogu nukris ir toliau važiuosime kaip kabrioletas. Ausis liko gulėti kažkur griovyje, nebeieškojome jos, bet nusiėmėm kitą ausį. Gerai, kad iš galo niekas nevažiavo, nes būtų kailinė ausis atskridus. Antros ausies likimas būtų buvęs toks pat, tai skubiai ją nuėmėm. Beje, jei kas rasite ausį, galite pasilikti prisiminimui“, – sakė komandos narė Vaida.

Vėliau merginų laukė daugiau aktyvių užduočių. Jos turėjo šokinėti šokdyne, begioti pripučiamais atrakcionais ir juose mušti įvarčius, vėliau tiksliai surašyti medinio Asvejos tilto duomenis. Komanda tarp rungčių turėjo laikytis duotų laiko normų ar vidutinio greičio, mat organizatoriai numatė keletą slaptų laiko kontrolės punktų. Čia „Gatas Verdes“ važiavo gana tiksliai, tad išvengė rimtesnių nuobaudų.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Vėliau merginos lankėsi dvare, ieškojo bendrų bruožų tarp kelių paveikslų, o po šios užduoties nuvyko į aerodromą slalomo rungčiai.

Galėjau važiuoti greičiau, bet ekipažo narės labai žviegė.

„Galėjau važiuoti greičiau, bet ekipažo narės labai žviegė. O jei rimtai, tai asfalto danga buvo nešvari – užnešta smėliu, žvyru ir pakankamai slidi, tai nesinorėjo padaryti brangios klaidos. Važiavau su rezervu“, – sakė ekipos vairuotoja Rūta.

Po to komanda lankėsi Burbiškio dvare, kur turėjo parašyti dvaro pastatymo datos skaičių sumą. Vėliau dalyvės, sukdamos lanką, turėjo atlikti ėjimo rungtį, po to pasitikrino taiklumą krepšinio rungtyje. Nuvykęs į kitą vietą merginų ekipažas susidūrė su dar viena, sunkiai įveikiama užduotimi.

„Ežero pakrantėje įrengtoje užduoties atlikimo vietoje reikėjo stalo teniso kamuoliuką įmesti į vieną iš vienkartinių puodelių, bet vėjas toks didelis, kad tik išmeti kamuoliuką ir jį nuneša. Tai čia gavome baudos. Nežinau, ar kas nors tą rungtį įvykdė, bet ji tikrai buvo sunkiai įvykdoma dėl vėjo“, – sakė komandos narė Marija.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Atlikusios šią rungtį „Žalios katės“ nuvyko į Kalitos kalną, kur joms reikėjo pagauti panda apsirengusį teisėją ir gauti iš jo atžymą. Panda buvo pasislėpusi, bet „katės“ ją rado. Antroji dienos panda, priešingai nei pirmoji, baudos sekundžių neužtraukė ir ekipa pasuko pagal kelio knygą toliau.

Baudą ekipažas užsidirbo arklių muziejuje, kur organizatorių užduotis klausė, ką čia dar galima paglostyti be arkliuko ir poniuko. Atsakymas buvo asiliukas, tačiau „Gatas Verdes“ iš kažkur ištraukė avis.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka

Po šios rungties merginos turėjo atspėti dviejų svarmenų skirtumą. Nors svarmenys buvo vienodi, tačiau merginos prašovė įrašydamos atsakymą, kad svoriai skirtingi. Kiek vėliau dalyvės turėjo atlikti „Sportland“ rungtį ir per ribotą laiką suvarstyti sportbačius. Čia ekipažas buvo greitas ir tikslus.

Važiuojant į kitą rungtį merginos kažkokiu būdu sugebėjo laiko normą suskaičiuoti taip, kad joms atvykus į Medžių lajų taką iki užduoties atlikimo iš atsižymėjimo laiko kontrolės poste buvo likusios kelios minutės. Ekipažas nusprendė pasirinkti baudą ir įrašė bet kokius atsakymus, kadangi teisingo atsakymo paieškos būtų užtrukusios gerokai ilgiau.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Galiausiai ekipažo laukė ilgas pervažiavimas iš Anykščių į Vilnių. Pakeliui „Gatas Verdes“ turėjo išspręsti 30 klausimų ir juos pateikti elektroniniu būdu. Nors pateikiant atsakymus sistema kiek strigo, galbūt ir dėl ryšio problemų, tačiau savo sprendimus komanda organizatoriams pateikė laiku – iki pravažiuojant per starto arką Rotušės aikštėje.

Komandos merginos pripažino, kad kai kuriose rungtyse padarė šiek tiek klaidų ir už tai gavo baudos minučių. Tiesa, ekipažo narės sutartinai tvirtino, kad šiemet organizatoriai nebuvo tokie griežti ir „baudavo“ sekundėmis ar minutėmis, o ne dešimtimis minučių.

Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka
Vytauto Pilkausko nuotr./Varžybų akimirka

Jei pirmaisiais metas „Gatas Verdes“ komanda vos pateko į finišavusių šimtuką, o pernai šoktelėjo iki 24-osios vietos, tai šiemet finišą merginos pasiekė 8-oje vietoje iš 273-ių ekipažų.

Be to, iškovota pergalė „Facebook“ konkurse ir laimėtas savaitgalis su naujuoju „Mazda CX3“.

Nors atrodytų logiška, kad kitais metais ekipažo tikslas turėtų būti greičiausiųjų trejetukas, tačiau merginos apie kitų metų siekius kalba nenoriai.

Komanda teigia, kad šiame renginyje svarbiausia gera nuotaika, o koks bus rezultatas pamatysime, kai „Gatas Verdes“ kirs finišo arką 2018-ųjų metų „Moterų ralyje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų