Vienuoliktame, 431 km ilgio greičio ruože A.Juknevičius nuo pat pradžių važiavo kiek lėčiau nei B.Vanagas ir pirmame kontrolės punkte smuktelėjo į 25-ą, po antro nukrito į 27-ą, po trečio – į 50-ą. Tarp antro ir trečio kontrolinių punktų A.Juknevičiaus automobiliui sulūžo vadinamoji „granata“, tad vyrai užtruko, kol ją pasikeitė.
Remontas pavyko: ekipažas judėjo toliau, pamažu greitėjo ir po penkių kontrolės punktų buvo 42-i, o po aštuonių – 39-ti. Finišą, preliminariais duomenimis, ekipažas pasiekė 36-oje vietoje.
B.Vanagui sekėsi prasčiau: startavęs iš 26-os pozicijos, jau po pirmo kontrolės punkto pakilo į 21-ą vietą, po antro užėmė 23-ią, o po trečio nukrito į 31-ą. Ketvirtame jis jau buvo vos 46-oje vietoje.
Persekiojo gedimai
„Informacija iš trasos. Mums sugedo vakar pakeista vairo kolonėlė. Taip pat neveikia hidraulinės kojos. Bandome remontuoti ir po truputi judėti trasa“, – telefonu paskambinęs sakė „General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komandai atstovaujantis Benediktas Vanagas.
Automobilį sutvarkę, lenktynininkai pamažu didino tempą ir po aštuonių kontrolės punktų (iš 10) užėmė 41-ą vietą. Finišą jie pasiekė 5 min. lėčiau nei A.Juknevičiaus ekipažas.
„General Financing – Autopaslauga by Pitlane“ komanda 11-tą greičio ruožą įveikė per 07:09:06 val. ir dienos įskaitoje buvo 35-ti. Preliminariais duomenimis po šio etapo B.Vanago ekipažas absoliučioje įkaitoje yra 26-tas.
Didžioji dalis vienuolikto greičio ruožo vyksta kalnų keliais, o maždaug trečdalis – bekelėje.
„Nusimato karšta diena. Sinoptikai sako, kad ralio regione tvyros daugiau kaip 40 laipsnių karščio. Šiandieną trasa bus labai įvairi. Smėlis, fesh fesh dulkės, akmeningi ruožai, upių vagos, sudėtingos konfigūracijos žvyrkeliai, bekelė – paragausime visko“, – prieš startą sakė B.Vanagas.
Lyderių rikiuotė
Pirmoje vienuolikto greičio ruožo dalyje geriausiai kurį laiką sekėsi Sebastienui Loebui. Jis pirmą Dakaro savaitę pirmavo bendroje įskaitoje, tačiau aštuntame greičio ruože, prasidėjus lenktynėms smėlėtose kopose, S.Loebas patyrė avariją ir smuktelėjo rikiuotėje žemyn. Į Dakarą sugrįžus klasikinį ralį primenantiems keliams, devyniskart pasaulio ralio čempionas vėl rodo klasę.
Pirmus keturis kontrolės punktus S.Loebas įveikė greičiausiai. Tiesa, nuo jo tik sekundėmis atsilikdavo Stephane'as Peterhanselis, o šeštame jis tapo lyderiu. Septintame lyderio vaidmenį perėmė Nasseras Al-Attiyah, kuris ir finišavo pirmoje vietoje. Katarietis šiuo metu yra bene vienintelis konkurentas, galintis atimti iš S.Peterhanselio sparčiai artėjantį Dakaro nugalėtojo titulą – visi kiti atsilikę gerokai daugiau nei po valandą.
Antras automobilių įskaitoje finišavo S.Loebas, trečias – Mikko Hirvonenas.
Motociklų įskaitoje nesėkmingai varžybos susiklostė vienam lyderių Paului Goncalvesui. Jis, įveikus 118 km greičio ruože, krito nuo motociklo, susižeidė ir buvo evakuotas sraigtasparniu.
Dviračių transporto priemonių įskaitoje greičiausias buvo prancūzas Antoine'as Meo. Antrą vietą užėmė Toby Price'as iš Australijos, trečią – Pablo Quintanilla.
Sunkvežimių įskaitoje greičiausias buvo Eduardas Nikolajevas, antras – Pieteris Versluisas, trečias – Tonas van Genugtenas.
Dakaro ralio greičiausių dalyvių ir lietuvių rezultatus vienuoliktame greičio ruože galite sekti žemiau esančioje lentelėje.