2022-ųjų sezone išskyrė 3 ryškiausius pokyčius
Kalbėdamas apie pokyčius 2022-ųjų sezone B. Čirba neneigė – įgyvendinti šių metų lūkesčių nepavyko. Tam reikšmės turėjo tiek sezono startas be treniruočių, tiek noras propaguoti kitokį važiavimo stilių, kas pirmųjų etapu metu kiek kišo koją sportininkui, tačiau vėliau, kaip teigė B. Čirba – su tuo pavyko susidoroti. Taip pat lenktynininkas išskyrė ir jo nuomone tris ryškiausius sezono pokyčius:
Pirmas – iš 18-os varžybų per metus liko – 6-ios.
Antras – karas Ukrainoje stipriai prisidėjo prie išaugusio konkurencingumo Europos čempionate. Ne tik lietuvis, bet ir daug kitų stiprių sportininkų (James Deane, Jack ir Conor Shanahans, Adam Zalewski) atsisakė dalyvauti Rusijos „drifto“ serijose ir sugrįžo į „Drift Masters“, taip itin pakeldami čempionato kartelę.
Trečias – stipriai padidėjęs visų automobilių sukibimas. Dėl šios priežasties išaugo greitis trasoje, o tuo pačiu ir kitos jį lydinčios techninės problemos. Pavyzdžiui Austrijos trasoje greitis padidėjo net 10km/h, kas iš tiesų yra nemažas pokytis.
Sezono metu netrūko techninių gedimų bei avarijų
Paklaustas apie techninius gedimus B. Čirba sakė: „Asmeniškai man šiemet turėjo įtakos sumažėjęs sezono biudžetas, kuris kėlė iššūkių tinkamai pasiruošti automobilį iki galo. Nepaisant to, mes stengėmės kiek galėdami ir manau, kad su turimais resursais sugebėjome pasiekti aukštą rezultatą – esame dešimti Europos čempionate“.
Vertindamas visą sezoną, lenktynininkas sakė, kad pats daug techninių problemų neturėjo, nors bendrai tarp daugumos dalyvių jų netrūko, o viena iš pagrindinių to priežasčių tapo anksčiau minėtas padidėjęs sukibimas.
Vieninteliu realiu savo gedimu B. Čirba įvardijo tik technines problemas Lodzėje, kuomet varžybų metu komanda negalėjo suprasti kas yra negerai su bolidu. Vėliau, sugrįžus namo, paaiškėjo, tad 3 iš 7 alkūninio veleno kakliukų buvo trūkę. Na, o kitus iššūkius trasoje komanda labiau sieja su avarijų pasekmėmis. Viena tokių – avarija Austrijoje, kurią B. Čirba laiko viena didžiausių savo karjeroje.
Įvertino trasas ir kuriose iš jų pavyko pasirodyti sėkmingiausiai
B. Čirba apibendrindamas sezoną išreitingavo jam labiausiai patikusias trasas. „Neatsižvelgiant į rezultatą, mano pasirinkimai susidėliotų tokia tvarka: Austrija, Vokietija, Latvija, Švedija, Lenkija ir Airija. Nors visos trasos turi savo privalumų ir minusų, Austrija išsiskiria dėl savo greičio ir trasos reljefo, kuris priverčia dar geriau suvokti automobilio inerciją“, – kalbėjo B. Čirba. Nepaisant asmeninių simpatijų trasoms, sportininkui geriausiai pasirodyti pavyko Švedijoje ir Vokietijoje.
„FIA Motorsport Games“ Lietuvai atstovaus antrą kartą
B. Čirba Lietuvai „FIA Motorsport Games“ jau atstovavo 2019-aisias metais. Tiesa, tuometinio rezultato pats sportininkas nelaiko itin geru. Kaip pats teigia, tuo metu dar buvo sunku susitvarkyti su psichologiniu jauduliu.
Vis tik, šį kartą lenktynininkas jaučiasi kur kas užtikrinčiau, tiek dėl savęs, tiek dėl techninio pasirengimo. Prie sportininko komandos prisijungė ir keletas naujų partnerių, kaip „Obelių grupė“, „Arifarma“, „Betsafe“ ir „Automotive“, kurių dėka šiemet tikisi startuoti su dar didesniu pasitikėjimu. „Važiuojame siekti geriausio, ko galime, o kaip bus iš tiesų, sužinosime jau netrukus“, – savo lūkesčiais dalinosi B. Čirba
„FIA Motorsport Games“ prasideda jau spalio 26 d. „Paul Ricard“ Formulės 1 trasos komplekse. Šių metų žaidynėse sportininkai varžysis 16-oje disciplinų, o jų gretose net 9 atstovai iš Lietuvos, kurie jau kitą trečiadienį dalyvaus ir iškilmingoje žaidynių atidarymo ceremonijoje.