– Giedriau, kaip pasiruošėte šių metų ralio sezonui? Ar yra naujovių technikoje, komandoje?
– Komandos pagrindas lieka tas pats. Komandoje bus trys ekipažai. Saulius Trapuila, Laurynas Diržininkas ir mes su Daliumi Strižanu.
Mūsų automobilis išlieka tas pats EVO. Jis buvo perrinktas, peržiūrėtas, sudėti nauji agregatai. Tikimės, kad jis tarnaus mums sėkmingai ir su juo kovosime dėl prizinių vietų.
– Šis žiemos ralis po kelerių metų pertraukos vėl vyks ant gerai įšalusios žemės ir ralio teritorijoje bus daug sniego. Kas priimtiniau pačiam – dabartinės sąlygos ar tos, kurios buvo anksčiau?
– Faktas, kad žiema turi būti su sniegu. Ir lenktynininkams, ir žiūrovams yra kur kas smagiau, kai aplink sniegas, o ne purvas. Ant sniego, ledo padangos mažiau dyla, geriau kabinasi. Mažėja ir kaštai. Iki serviso zonos tuomet galima atvažiuoti su visais dygliais padangose.
– Kokia žiemos ralio specifika? Kokie laukia iššūkiai, kurių nebūna vasarą?
– Kartais nuo sniego būna taip balta akyse, kad net nematai, į kurią pusę yra posūkis, kada reikia stabdyti. Tai iš vairuotojo reikalauja daug didesnio susikaupimo.
Kartais sniegas neleidžia įsikabinti padangai į ledą, todėl reikia aštresnės reakcijos ir geresnių įgūdžių. Jei sniegas nusivalo ir padangos dygliai sminga į ledą, tuomet atsiranda didesnis greitis nei vasarą, kuris kartais gali viršyti ir 200 km/val.
– Kokie jūsų ekipažo tikslai žiemos ralyje?
– Šiame ralyje jau trečius metus iš eilės mums kiša koją gedimai. Niekaip negalime pabaigti varžybų. Labai norėčiau šiemet finišuoti be didelių nuostolių. Vėliau, sezono eigoje, stengsimės kaupti taškus ir pasiekti gerą rezultatą. Norisi pagaliau nutraukti tą nesėkmingą žiemos ralių seriją.
– Kokį prognozuotumėte bendrosios įskaitos „Top 3“?
– Vaidotas Žala, Martynas Samuitis. Norėčiau statyti ir už Martyną Samsoną, bet negaliu neminėti ir Vytauto Švedo. Martynas startuos su nauja technika ir neaišku, ar ji pilnai išbandyta ir pasieks finišą, todėl, visgi, savo balsą atiduosiu už Vytautą Švedą.