Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Giedrius Notkus: „Norisi pagaliau nutraukti tą nesėkmingą žiemos ralių seriją“

Paskutinį sausio savaitgalį vyksiančios „Halls Winter Rally“ varžybos atidarys Lietuvos ralio čempionato sezoną. Didžiausioje žiemos greičio fiestoje ruošiasi startuoti ir panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus. Tiesa, kol kas žiemos ralis šiam pilotui kelia ne pačius geriausius prisiminimus.
Giedrius Notkus - „Halls Winter Rally“: 5 GR „Samsonas Motorsport“
Giedrius Notkus - „Halls Winter Rally“: 5 GR „Samsonas Motorsport“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

– Giedriau, kaip pasiruošėte šių metų ralio sezonui? Ar yra naujovių technikoje, komandoje?

– Komandos pagrindas lieka tas pats. Komandoje bus trys ekipažai. Saulius Trapuila, Laurynas Diržininkas ir mes su Daliumi Strižanu.

Mūsų automobilis išlieka tas pats EVO. Jis buvo perrinktas, peržiūrėtas, sudėti nauji agregatai. Tikimės, kad jis tarnaus mums sėkmingai ir su juo kovosime dėl prizinių vietų.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Giedrius Notkus demonstruoja žieminių padangų tipus
Tomo Markelevičiaus nuotr./Giedrius Notkus demonstruoja žieminių padangų tipus

– Šis žiemos ralis po kelerių metų pertraukos vėl vyks ant gerai įšalusios žemės ir ralio teritorijoje bus daug sniego. Kas priimtiniau pačiam – dabartinės sąlygos ar tos, kurios buvo anksčiau?

– Faktas, kad žiema turi būti su sniegu. Ir lenktynininkams, ir žiūrovams yra kur kas smagiau, kai aplink sniegas, o ne purvas. Ant sniego, ledo padangos mažiau dyla, geriau kabinasi. Mažėja ir kaštai. Iki serviso zonos tuomet galima atvažiuoti su visais dygliais padangose.

– Kokia žiemos ralio specifika? Kokie laukia iššūkiai, kurių nebūna vasarą?

– Kartais nuo sniego būna taip balta akyse, kad net nematai, į kurią pusę yra posūkis, kada reikia stabdyti. Tai iš vairuotojo reikalauja daug didesnio susikaupimo.

Kartais sniegas neleidžia įsikabinti padangai į ledą, todėl reikia aštresnės reakcijos ir geresnių įgūdžių. Jei sniegas nusivalo ir padangos dygliai sminga į ledą, tuomet atsiranda didesnis greitis nei vasarą, kuris kartais gali viršyti ir 200 km/val.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally“: 5 GR „Samsonas Motorsport“
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./„Halls Winter Rally“: 5 GR „Samsonas Motorsport“

– Kokie jūsų ekipažo tikslai žiemos ralyje?

– Šiame ralyje jau trečius metus iš eilės mums kiša koją gedimai. Niekaip negalime pabaigti varžybų. Labai norėčiau šiemet finišuoti be didelių nuostolių. Vėliau, sezono eigoje, stengsimės kaupti taškus ir pasiekti gerą rezultatą. Norisi pagaliau nutraukti tą nesėkmingą žiemos ralių seriją.

– Kokį prognozuotumėte bendrosios įskaitos „Top 3“?

– Vaidotas Žala, Martynas Samuitis. Norėčiau statyti ir už Martyną Samsoną, bet negaliu neminėti ir Vytauto Švedo. Martynas startuos su nauja technika ir neaišku, ar ji pilnai išbandyta ir pasieks finišą, todėl, visgi, savo balsą atiduosiu už Vytautą Švedą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos