Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Giedrius Notkus: „Samsonas Rally Rokiškis“ susijungimas su Zarasais – sveikintina idėja

Jau liepos 31-ą – rugpjūčio 1-ą dienomis Lietuvos ralio sostine taps Rokiškis. Čia įvyks „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos, kurios šiemet drieksis ne tik Rokiškio, bet ir Zarasų krašto žvyrkeliais, rašoma pranešime.
Giedrius Notkus
Giedrius Notkus / Organizatorių nuotr.

Panevėžietis lenktynininkas Giedrius Notkus tvirtina, kad toks organizatorių sprendimas sujungti du rajonus yra sveikintinas.

Anot Lietuvos ralio čempiono, Zarasai jau nuo seno žinomas kaip vienus labiausiai raliui tinkamų kelių turintis kraštas. Giedriaus Notkaus teigimu, toks rajonų sujungimas įneš įvairovės tiek žiūrovams, tiek patiems dalyviams.

Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus
Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus

„Zarasai ir ten kadaise vykusios „300 Lakes Rally“ varžybos kelia tik geriausius prisiminimus. Vasara, geras oras, daug žmonių. Zarasai visuomet pasižymėjo savita atmosfera. Ten būdavo vieni geriausių ralių.

Vietovė – labai įvairi. Daug miškingų vietų, tramplinų. Greičio ruožai ten tikrai nėra lengvi. Tokiuose greičio ruožuose visada atsiskleidžia meistriškumas. Labai džiaugiuosi, kad ralis vėl grįžta į Zarasus. Nekantrauju išbandyti šių metų greičio ruožus tame krašte“, - kalbėjo Giedrius Notkus.

Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus
Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus

Pasak ralio čempiono, Rokiškio ir Zarasų žvyrkelių specifika kiek skiriasi. Jei Rokiškyje ruožai pasižymi greitomis sekcijomis, tai Zarasuose „dopai“ kiek lėtesni, labiau „užsukti“.

Kaip teigia Giedrius Notkus, būtent tokie „darbiniai“ greičio ruožai gali būti itin klastingi jaunosios kartos lenktynininkams. Ypač po to, kai po labai greitų ruožų iškart tenka važiuoti kur kas lėtesnius, bet gerokai techniškesnius.

Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus
Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus

„Zarasų kraštas nėra tipiško lietuviško ralio pavyzdys, greičio ruožai ten nėra labai greiti, tačiau labai techniški ir reikalaujantys susikaupimo. Ten atsiskleidžia ekipažo sugebėjimas susikalbėti. Automobilį irgi dažniausiai reguliuoji pagal didžiąją dalį greičio ruožų, tad reikia pagalvoti ir apie tai, kad keli greičio ruožai bus lėtesni ir reikės važiuoti kitaip, automobilis elgsis kitaip.

Aišku, ir pačiam persijungti iš greito į lėtą nėra lengva, bet mūsų patirtis rodo, kad mes tą sugebame daryti pakankamai sėkmingai. Bet ralis turi būti visoks, ralistas turi būti universalus ir mokėti važiuoti visur. Sunkiau galbūt bus mažiau patyrusiems ekipažams, bet seni ralio vilkai su tokia užduotimi tikrai susitvarkys“, - pasakojo ralio čempionas.

Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus
Organizatorių nuotr./Giedrius Notkus

„Samsonas Rally Rokiškis“ bus ne tik antrasis Lietuvos ralio čempionato etapas. Čia savo sezoną pradės Latvijos ralio čempionato ir „Baltic Rally Trophy“ čempionato dalyviai. Daugiau informacijos apie renginį rasite www.samsonasrally.com

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?