Galutinių patvirtinimų, kad 100 proc. dalyvaus Palangos lenktynėse 15min dar nesulaukė iš „Juta racing“, „Gera Dovana RD Signs Šiauliai“. Tik Deividas Jocius patvirtino, kad „Balpol-SPS Automotive Performance“ įsigijo naujutėlaitį „Mercedes AMG GT3 EVO“. O žmogus-dinamitas Mantas Matukaitis dar naujojo „Lamborghini Huracan“ pristatymo metu įvardijo ambiciją Palangoje kovoti dėl podiumo bendroje įskaitoje.
Tačiau viešai prieinamoje komandų registracijos lentelėje kol kas labai daug neužpildytų eilučių. Bet būkime optimistai. Jei viskas susiklostys gerai, peletono pradžioje vis tik matysime ir dvi „Juta racing“ geriausiose Europos trasose išbandytas „Audi R8 GT3 LMS“ (kaip minėjau, galutinių atsakymų dėl „Jutos“ komandų sudėties 15min negavo). Kas galėtų paneigti, kad toks komandų atsargumas susijęs su pakeistomis lenktynių taisyklėmis ir greičiausiems pilotams taikomomis laiko baudomis?
Jau pernai kilo daug ginčų dėl atskirų lenktynių epizodų traktavimo – ir tarp TCR klasės dalyvių, ir tarp galingiausių klasių lyderių. Ko imasi organizatorius Darius Jonušis, kad būtų daugiau aiškumo? Apie tai jis papasakos specialioje laidoje „Gazas ir Stabdis“ jau trečiadienį.
Aurum 1006 km lenktynių taisyklių naujovės
15min šiame tekste apžvelgs, kokios esminės naujienos, kurios kelia ir kels daug aistrų Palangos gintariniame pragare. Akivaizdu, kad taisyklių pakeitimai ir apribojimai/apsunkinimai visad sulauks greičiausių automobilių savininkų nepasitenkinimo: kam investuoti į superautomobilius šimtus tūkstančių eurų ir po to negalėti išnaudoti jų potencialo? Bet D.Jonušis turi savo argumentus, kuriuos kasmet stengiasi apginti.