Dakare Gintas Petrus kalbėjo, kad bagio įsigijimas labai pasiteisino, jis puikiai tinka Saudo Arabijos trasoms. Nes galinių varančiųjų ratų pakanka, o pakaba gerokai minkštesnė, jos eiga didesnė.
Be to, Gintas Petrus kalbėjo ir apie tai, kad iki kito Dakaro norėtų dalyvauti ir mažesniuose raliuose, pavyzdžiui, Maroko (nes startinis mokestis sumokėtas jau pernai). Priminsime, kad savo senąją „Hilux OTB“ G.Petrus pardavė jau pernai, automobilis iškeliavo į Lenkiją.
Na ir dar viena detalė, 15min jau rašė, kad ir Antanas Juknevičius parduoda savo Dakaro automobilį, nes ieško naujesnio.
TAIP PAR SKAITYKITE: Antanas Juknevičius parduoda savo Dakaro „Hilux“: įvardijo, kokiu automobiliu norėtų startuoti kitame Dakare
„Tai kaip aš galėsiu pavyti ir aplenkti Antaną, jei neatsinaujinsiu bagio“, – išgirdęs klausimą pajuokavo Gintas Petrus.
Vėliau prabilęs be juokų, siūlė į šį skelbimą žvelgti paprastai. Nes sportinė technikos atnaujinimas yra įprastas dalykas. Tam yra du keliai. Arba imi senesnės modifikacijos bagį (MD Optimus Evo 3) ir keiti kai kuriuos mazgus naujais, arba senesnį kam nors parduodi tokį, koks jis yra, ir perki naujesnės kartos.
„Supraskite, kad tokie dalykai greitai nevyksta. Kartais pirkėjas atsiranda per pusmetį ar metus. Todėl, jei per kelis mėnesius nebus rimtų pasiūlymų, atnaujinsime EVO 3. Kadangi tapome prancūzų bagių komandos dalimi, tai logiška, kad ji nuolat pateikia įdomių pasiūlymų. O kalbos, kad bagiai nevažiuos Dakare, aktualesnės gamyklinėms komandoms ar prioritetinio sąrašo pilotams. Mes liekame prie bagio“, – paaiškino Gintas Petrus.