„Petrus Kombucha Team“ pilotas pasakojo, kad po testinio greičio ruožo (shakedown) pradėjo klibėti galinis bagio „Optimus MD“ ratas.
Grįžę į nulinį bivaką, Gintas Petrus ir jo šturmanas José Manuelis Teixeira Marquesas iškart kreipėsi į MD technikus, puikiai išmanančius šių transporto priemonių subtilybes. Tuomet paaiškėjo, kad paprasto guolio pakeitimas nėra toks jau paprastas. Nes, pasak mechanikų, tam reikia specialaus preso. O jo prancūzai į Dakarą neatsivežė, jis liko garaže Prancūzijoje.
Todėl galiausiai mechanikai pasiūlė gerokai sudėtingesnę išeitį – keisti ne tik guolį, bet gerokai didesnį komponentą (trailing arm), specifinę bagio traukę, judančią aukštyn žemyn.
Gintas labai nustebo, kad tokią svarbią ir didelę detalę reikia keisti nuvažiavus vos 100 km ir dar neprasidėjus Dakarui:
„Pirma diena, o tu jau turi keisti visą gabalą, – ne itin dėl tokio remonto nudžiugo Gintas Petrus. – Jei tokį remontą atliktum Dakaro pusiaukelėje, būtų logiška. Bet dabar, dar prieš startą, tai tapo pamoka, kad kitąmet reikės geriau paruošti namų darbus“.