Visos naujienos apie Dakarą – specialioje rubrikoje
Gintas Petrus, kuris važiuos „MD Optimus“ bagiu teigė, kad šįkart komisarai ir vėl turėjo šiokių tokių pastabų. Tiesa, jos smulkesnės nei yra pasitaikiusių ankstesniais metais.
„Techninės komisijos panašumas visuomet yra vienas – komisarai visą laiką ką nors atras. Skirtumas tik tas, kad maži dalykai taisomi greitai, dideli užtrunka ilgiau. Praėjusį kartą mums reikėjo pakeisti saugos diržų tvirtinimą. Tai reikėjo išrinkti automobilį, įvirinti vieną rėmą ir vėl surinkti.
Šiandien nedideli reikalai. Gesintuvo pataisymai, purkštukų perkėlimas“, – sakė Gintas Petrus.
Visgi kai kurios techninių komisarų pastabos buvo ir malonios. Techninėje komisijoje paaiškėjo, kad tokiems automobiliams kaip Ginto Petraus bagis, varomas „Corvette“ varikliu, leidžiamas didesnis restriktorius – anga, per kurią į variklį patenka oras. Automatiškai tai reiškia kiek daugiau galios.
„Pats maloniausias darbas, tai restriktoriaus padidinimas. Gavome vieną papildomą milimetrą, kuo labai džiaugiamės. Anksčiau dviem ratais varomoms mašinoms 37,2 mm skersmens restriktorius. Dabar padidino iki 38 mm. Čia tam, kad mūsų automobiliai būtų labiau konkurencingesni lyginant su tais greitais T1+ kategorijos monstrais, kurie turi keturis varančius ratus“, – sakė Gintas Petrus.