SS12 metu vėl pasikeitė lyderis!
Paskutiniame šeštadienio greičio ruože pamatėme įspūdingą nenuspėjamos dienos atomazgą.
Šio GR metu su didelėmis problemomis susidūrė iki tol ralyje pirmavęs S.Ogier. Apgadinęs savo automobilio galinę važiuoklę S.Ogier prarado apie keturias minutes.
Pasinaudojęs S.Ogier išlaužtu ratu, šiame GR dominavęs toli į priekį bendroje įskaitoje išsiveržė K.Rovanpera. Pasinaudojęs kitų klaidomis K.Rovanpera susikrovė solidžią persvarą, kurią sekmadienį jam tereiks pasistengti išlaikyti.
Bendra ralio įskaita:
SS11
Situacija bendroje įskaitoje po šio GR iš esmės liko nepakitusi, kadangi K.Rovanpera aplenkė S.Ogier vos 0,2 sek. skirtumu.
„Visada smagu kovoti dėl pergalės su Sebu. Šioje situacijoje svarbiausia tai, kad jis nebeturi ką prarasti, o aš privalau galvoti apie situaciją bendroje čempionato įskaitoje. Tokioje sezono stadijoje tu privalai pasverti rizikas. Tu nori nenori visą laiką galvoji – surizikuoti čia ar ne“, - sakė SS11 laimėjęs K.Rovanpera.
Šio GR metu daug laiko sugaišo ir Katsuta Takamoto. „Toyota“ vairuotojas net du kartus pramušė padangas ir dėl to turėjęs stoti keistis ratų prarado virš keturių minučių.
Tik per vargus finišą pasiekė ir E.Lappi. Suomis turėjo problemų su transmisija ir generatoriumi.
SS10 T.Neuville pasitraukė iš ralio
Esminis šio greičio ruožo ir gal net viso ralio momentas įvyko SS10. Kai tuometinis ralio lyderis bendroje įskaitoje T.Neuville pažeidė savo automobilio priekinę važiuoklę ir buvo priverstas trauktis iš ralio.
Po belgo nesėkmės naujuoju ralio lyderiu tapo S.Ogier, tiesa, nuo jo tik 12,6 sek. skirtumu po SS10 atsilikinėjo jo komandos draugas K.Rovanpera („Toyota“).
„Man labai gaila, mes Graikijoje turėjome tokią puikią kovą. Buvo smagu su juo (T.Neuville) varžytis, tačiau yra kaip yra. Kaip ir sakiau po praeito greičio ruožo, jis spaudė kaip pamišęs“, - sužinojęs apie varžovo pasitraukimą iš ralio sakė S.Ogier.
SS9
K.Rovanpera laimėjo jau antrame greičio ruože dienoje. Antroje vietoje SS9 finišavo labai gerai važiavęs T.Neuville. Jis padidino savo atotrūkį prieš S.Ogier iki 10,9 sek.
S.Ogier paklaustas kodėl taip toli į priekį paleido savo artimiausią varžovą atsakė: „Šiame GR nedrįsau pakankamai surizikuoti, tačiau tikrai nesiruošiu pasiduoti.“
Panašu, kad likusiuose trijuose šeštadienio greičio ruožuose ginklų sudėti nesiruošiantis prancūzas bus priverstas spausti.
SS9 metu su techninėmis problemomis susidūrė Elfynas Evansas. Jo „Toyota“ prietaisų skydelyje užsidegė pranešimas indikuojantis apie pernelyg aukštą tepalo temperatūrą. Pamažu iki pat iki finišo važiuodamas Elfynas šiame GR nuo lyderio atsiliko net 1 min 13 sek. Iki šių techninių problemų E.Evansas buvo ketvirtas bendroje įskaitoje.
SS8 T.Neuville susigrąžino lyderio poziciją
Šio greičio ruožo metu, visų nuostabai, lyderis vėl pasikeitė. Penktadienio pabaigoje dar turėjęs nedidelę persvarą, T.Neuville 9,8 sek. skirtumu aplenkęs Sebastieną vėl išsiveržė į priekį. To priežastis labai paprasta: „Aš padariau klaidą, praleidau kelių susidūrimą ir dėl to sustojau. Ten ir praradau tas 10 sekundžių“, - sakė retai taip klystantis S.Ogier.
Tokia absurdiška klaida vėl atvėrė galimybes Thierry Neuville susigrąžinti lyderio poziciją. Tiesa, lyderius po šio netikėto įvykio bendroje įskaitoje teskyrė 2 sek.
SS7
Trečia ralio diena prasidėjo netikėta K.Rovanperos pergale, tačiau dar svarbiau, kad antroje vietoje finišavęs S.Ogier 10,6 sek. skirtumu aplenkė T.Neuville ir tokiu būdu persverdamas svarstykles į savo pusę, tapo naujuoju ralio lyderiu bendroje įskaitoje.
Po finišo T.Neuville nesuprato kur pralošė tiek daug laiko: „Aš turėjau puikų greičio ruožą. Tikrai nežinau kur atsilikau, jei atvirai, nežinau kur dar galėjau pasilikti nors kiek rezervo.“