ROK kategorijos finalinės sezono lenktynės Lonato trasoje visuomet yra išskirtinis įvykis kartingo pasaulyje. Čia, po beveik savaitę vykusių treniruočių, kvalifikacinių ir atrankinių važiavimų, tik 34 lenktynininkai gauna teisę startuoti finale.
„Treniruotes pradėjome pirmadienį ir po truputį greitėjau man gerai pažįstamoje trasoje. Komanda turi daug važiuoklės ir karbiuratoriaus nustatymo duomenų iš ankstesnių varžybų, bet pasirodė, kad trasos ir oro sąlygos šią savaitę buvo iškirtinės ir viską reikėjo atrasti iš naujo. Susidorojome su šia užduotimi ir jau kvalifikacijoje buvau ketvirtas savo grupėje, o tai užtikrino visų atrankos lenktynių startą iš 4 starto pozicijos“, – pasakojo lenktynėse dalyvaujantis lietuvis.
Didelė avarija dar prieš finalą
Anot jo, tai, kad važiuoti teko priekyje, buvo gerai, tačiau blogoji dalis – visuomet turėjo važiuoti išorine trasos dalimi. Anot jo, būtent tokia šios trasos specifika – porinėse starto pozicijose startuojantys kiek pralaimi dėl aštresnio posūkio kampo išvažiuojant į starto tiesę.
„Ketvirtame atrankos važiavime finišavau 7 vietoje. Ne dėl to, kad negalėjau greičiau, o dėl to, kad tikro lenktyniavimo turėjome tik vieną ratą. Pirmus pora lenktynių ratų visuomet tvyro šiokia tokia sumaištis, kol 34 lenktynininkai nepasiskirsto tolygiau pagal savo greitį. Čia bet kokiu atveju reikia išvengti avarijų, kurios nublokštų labai toli, taigi lyderiai būna pakankamai atsargūs“, – aiškino G.Grinbergas.
Jis pabrėžia, kad startuojantys iš rikiuotės vidurio veržiasi pirmyn ir neretai nutinka įvairių incidentų. Taip buvo ir šįkart, kai antrojo rato pabaigoje įvykus avarijai teisėjai iškėlė geltonas vėliavas, nurodančias sulėtinti ir draudžiančias lenkti.
„Pakartotinas startas buvo duotas tik išvažiuojant į paskutinį ratą, taigi laiko sėkmingoms atakoms nebeliko“, – sakė vaikinas.
Turi apsispręsti: kartingas ar „Formulė 4”
Finale, startavęs iš 9 vietos, G.Grinbergas aplenkė dar du varžovus ir finišavo 7.
„Kaip visuomet, kai finale varžosi patys stipriausi, daug netikėtumų nutikti negali. Pernai mes trys atitrūkome nuo persekiotojų, šiemet kitiems lenktynininkams pavyko tai padaryti. Paanalizavus visų 16 ratų įveikimo laikus, matyti, kad bent pusė sportininkų važiavo labai stabiliai ir greitai. Džiaugiuosi, kad ir šiemet pavyko išlikti stipriausiųjų gretose, tuo pačiu šiek liūdna, kad nepavyko taurės parvežti į Lietuvą“, – reziumavo G.Grinbergas, praėjusiais metais čempionate pelnęs antrąją vietą.
Pranešime žiniasklaidai skelbiama, kad kitąmet G.Grinbergas nebelenktyniaus savo ilgametės komandos „BirelART Poland by WTR“ gretose.
„Reikia žengti tolyn. Per artimiausią mėnesį turime apsispręsti, ar 2018 metais su viena iš gamyklinių komandų varžysiuosi aukščiausioje kartingo lygoje – Europos ir pasaulio čempionatuose, ar jau kitąmet mano keliai pasuks į vieną iš Europos nacionalinių Formulės 4 čempionatų“, – kalbėjo G.Grinbergas.