Pačioje lenktynių pabaigoje, praleidžiant greitesnius bolidus, Gustą vis dėlto aplenkė vienas konkurentas – sidabrinis pilotas (taigi labiau patyręs) Nr. 13 N.Moore'as iš „Inter Europol Competition“. Gustas (bronzinis pilotas) tuo metu bandė lenkti posūkyje lėtesnį GTE klasės automobilį, išvažiavo iš posūkio truputėlį per plačiai, o N.Moore'as tuo pasinaudojo iki finišo likus vos kelioms minutėms. Jam Gustas pralaimėjo tik 1,484 sek.
Taigi vienas konkurentas aplenktas ir vienas praleistas.
Apibendrindamas lenktynes G.Grinbergas sakė, kad, jei ne kelios klaidos, komanda galėjo būti antra.
Vienas iš komandos vadovų Piergiorgio Testa po finišo Gusto pasirodymą įvertino teigiamai. Turint omeny, kad tai buvo pirmosios lietuvio lenktynės ne kartingu, o automobiliu, kad tai buvo debiutas „Formulės 1“ trasoje, Gusto pasiektas rezultatas – puikus.
17.20 val. Šaunuolis Gustas. Jis jau važiuoja trečias!
Papildyta 17.15 val. Gustas aktyviai atakuoja trečioje vietoje važiuojantį „Nielsen Racing“ atstovą A.Wellsą (Nr. 7.). Atlikti lenkimo manevrą trukdo LMP2 bolidai, kurie yra greitesni ir juos reikia sklandžiai praleisti. Tačiau Gustą nuolat rodo TV operatoriai, jis kuria intrigą.
Papildyta 16.50 val. Pasikeitus visų komandų pilotams, Gustas Grinbergas važiuoja 4-tas.
Papildyta 16.35 val. Gustas Grinbergas startavo, jis į trasą grįžo šeštas, nes dar trys varžovai buvo nestoję pasikeisti vairuotojais. Taigi reali Gusto vieta – trečia.
Tačiau jam iš paskos – sidabrinis taigi labai greitas pilotas M.Lahaye (Nr. 17) iš „Ultimate“ komandos. Jis tikrai bandys lenkti jaunąjį lietuvį (Nr. 10).
Papildyta 16.15 val. Pasikeitus pilotams (dabar vairuoja kitas italas Lorenzo Bontempelli), komanda važiavo 4-toje pozicijoje savo klasėje. Tačiau netruko pakilti vėl į 3-ąją.
Gustas laukia savo eilės, jis važiuos paskutinę valandą.
Papildyta 15.45 val. Incidentas! G.Grinbergo atstovaujama komanda prarado antrąją poziciją po incidento už kurį „Graff“ komandos Nr. 39 (LMP2 klasė) bolido pilotas sulaukė laiko nuobaudos.
O buvo taip. Gusto komandos draugą Damiano lenkusio galingesnės klasės bolido pilotas staiga sugalvojo sukti į techninio aptarnavimo zoną ir italui prieš nosį per ištisinę liniją (taigi gerokai pavėlavęs) kirto trajektoriją. „Oregon team“ pilotas, vengdamas susidūrimo, blokavo ratus, apsisuko, užgęso. Taip prarado brangaus laiko.
Papildyta 15 val. „Oregon Team“ – jau antroje pozicijoje. Gustas su komanda stebi lenktynes boksuose ir laukia savo eilės važiuoti. Netrukus pakalbinsime jį apie trasos ypatumus.
Papildyta po pirmos lenktynių valandos. Pilotas D.Fioravanti sustojo papildyti degalų. Tai daroma kas valandą. Kol kas komanda yra P3 pozicijoje.
Papildyta po starto. Pirmasis vairuoja geriausią kvalifikacijos laiką pademonstravęs Gusto komandos draugas Damiano Fioravanti (22). Dėl nedidelio kontakto pirmajame posūkyje italas smuktelėjo pirmame posūkyje iš pirmos į penktą vietą. Vėliau dvi pozicijas atsikovojo! Bravo! Jis turėtų važiuoti pirmas dvi valandas iš keturių, nes komandoje yra labiausiai patyręs.
Sekmadienio lenktynių startas atrodė taip:
Štai taip atrodė atidarymo ceremonija Paul Ricard trasoje:
Kvalifikacijoje iškovojo pirmąją pergalę
Komanda šeštadienį vykusiame kvalifikacijos važiavime iškovojo pirmą jos istorijoje pergalę LMP3 klasėje ir pagrindines 4 valandų lenktynes pradeda iš pirmos pozicijos savo klasėje. Tiesa, prieš Gusto komanos automobilį išsirikuos dar 18 LMP2 klasės automobilių. Iš viso startuoja 41 automobilis, įskaitant ir kėbulinius GTE klasės „Ferrari“ bei „Porsche“.
TAIP PAT SKATYKITE: Gusto Grinbergo startas „Le Mano“ lenktynių serijoje: kas su kuo ten lenktyniauja?
Gustas – jauniausias „Le Mano“ serijos lenktynininkas
Prestižiškiausią Europoje ištvermės lenktynių seriją plačiai nušviečia viso pasaulio žiniasklaida, spaudos centre akreditavosi daugiau nei 100 žurnalistų.
Tiesiogiai lenktynes Prancūzijoje galite stebėti čia oficialiame lenktynių puslapyje www.europeanlemansseries.com arba čia:
Europos Le Mano serijos lenktynės pirmą kartą surengtos 2001 metais. Šiemet įvyks 6 ELMS etapai legendinėse trasose: Paulo Ricard‘o (Prancūzija), Moncos (Italija), Barselonos (Ispanija), Spa (Belgija), Silverstouno (Didžioji Britanija) ir Portimao (Portugalija). Vienu metu trasoje varžosi 41 LMP2, LMP3 ir LMGTE klasių automobiliai.