Sportininkai džiaugėsi, kad organizatorių paruošta trasa, kurios konfigūracijos dalyviai nežinojo iki pat varžybų starto, nenuvylė.
„Trasa tikrai įdomi, greita ir visai ilga – 5 kilometrų. Man asmeniškai, tai ji labai klastinga buvo: nes bandomasis važiavimas buvo vienas, o atsiminti viskas kur kaip yra tikrai nelengva. Dažnai nesimato fyškių, nes iš anksčiau jas užstoja kokie nors krūmai arba kalnai. Tuomet parleki greitai ir žinai, kad jau kažkur arti bus stabdymas, bet pamatysi tik už posūkio ir tose vietose, manau, tikrai klysdavau su stabdymu. Per bandomąjį važiavimą vos pataikiau į finišą, nes jis buvo pakilus į starto/finišo tiesiąją ir visiškai nesimatė, o ten dar tokia gesinimo zona padaryta, kad reikia pataikyti į vartus skirtingus, bet aš tiesiog viską pračiuožiau“, – juokėsi Julius Parnavas, „H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato 2-ojo etapo dalyvis.
Įsibėgėjant sezonui – daugiau lyderių
Greituminis slalomas ypatingas tuo, kad čia kiekvienas važiavimas reikalauja tikslumo, o į suvestinę rašosi visi važiavimai trasoje: jų suma ir atneša etapo trofėjų bei taškus čempionato įskaitoje. Taigi, kiekvienas važiavimas – svarbus, daryti klaidų tiesiog negalima. Kuo mažesnė laiko, praleisto trasoje, suma, tuo arčiau podiumo sportininkai atsiduria.
Kiekvieno važiavimo greituminiame slalome svarba ne tik reiškia, kad lyderiai gali turėti vos kelių sekundžių dalių atotrūkį nuo konkurentų. Tai – kur kas daugiau galimybių suklydusiems atsitiesti iki sezono pabaigos, taip iki pat galo kovojant dėl podiumo čempionate.
Šiuo atveju, antra iš eilės iškovota Mindaugo Šimkevičiaus (su „Honda Civic“ automobiliu) pergalė jį tik priartino prie viso sezono trofėjaus „SGC1“ įskaitoje. Nuo jo beveik 12 sekundžių atsiliko Gintaras Mikalauskas ir „Honda Civic“, o trečiasis šioje klasėje liko Ovidijus Latoža su „Mazda MX-5“. Ant šio podiumo laiptelio sportininkas lipo ir pirmąjį kartą.
„SGC2“ klasėje trečioji apdovanojimų pakylos vieta priklausė Žydrūnui Vilčinskui su „Seat Ibiza“, nuo antroje vietoje esančio Igorio Aleksejevič su „Ford Sierra“ atsilikusiam 18 sekundžių. Tiesa, pirmojo etapo metu Igoris laimėjo 1-ąją vietą, o šį kartą pergalę nugvelbęs Tomas Kuzmarskas su „Honda Civic“ pirmojo etapo metu džiaugėsi 3-iąja vieta klasėje.
„SGC3“ įskaitos lyderiu šiame etape tapo Edvinas Sabalys su „BMW 323ti“, gausiausioje, 20 dalyvių sulaukusioje klasėje sugebėjęs aplenkti visus savo konkurentus. Antroje vietoje liko nuo lyderio vos 6 sekundėmis atsilikęs, tokiu pačiu automobiliu besivaržantis Andrius Sinkevičius. Nuo jo vos 3 sekundėmis atsiliko Andrius Miglinas su „BMW 325“. Dar galingesnių automobilių „SG4“ įskaitoje, kaip ir 1-ojo etapo metu, puikiai pasirodė Justinas Kvaraciejus su „Subaru Impreza“, nuo antroje vietoje atsidūrusio Luko Pečeliūno su „Subaru Impreza WRX STI“ atsiplėšęs 10 sekundžių. Tuo tarpu, trečioje vietoje atsidūrė egzotiškoji „Porsche 911 Carrera 4s“ su Vyčiu Šliažu prie vairo.
Įdomiausia – laisvojoje klasėje
Dažniausiai „H2auto“ Lietuvos greituminiame slalome įdomiausia technika renkasi „OC“, arba kitaip, „laisvoje klasėje“. 2-ojo etapo metu buvo galima sutikti šioje įskaitoje besivaržančius dalyvius tiek su „Opel Corsa“, tiek su „Mitsubishi Lancer Evo“.
Šį kartą atskiru prizu įvertintas sportininkas, greičiausiai įveikęs trasą: juo tapo Tomas Buškevičius su „Honda Integra“, tuo pačiu laimėjęs ir 1-ąją vietą klasėje. Antroji vieta teko Justinui Kvaraciejui, o trečios vietos laimėjimu džiaugėsi Lukas Pečeliūnas su dar vienu „Subaru Impreza WRX STI“.
Tuo tarpu, susumavus visų sportininkų pasiekimus, komandinės įskaitos pergalė, kaip ir 1-ojo etapo metu, teko „AG Racing“ komandai, o antroji vieta – „Kauno autoklubui“. Trečioji liko – „KTK Racing Division“ komanda.
Birželio pabaigoje, 30-ą dieną dalyviai ir vėl rinksis Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje trečiajam „H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato etapui.