2007 m. metai žiemos raliui buvo labai svarbūs. Beje, po metų „Winter Rally“ neįvyko, nes telkšojo balos. Visai kaip šiais metais...
Visus „Istorinių vaizdų“ konkurso vaizdelius rasite čia.
Naujas ralio rengėjas
2007 metais pasikeitė ralio organizatorius – juo tapo Benedikto Vanago vadovaujama įmonė „Pitlane“. Ralio pagrindiniu rėmėju tapo „Sampo“ bankas. Prie starto išsirikiavo net 66 ekipažai (šiais metais – 40). Daugelio gerbėjų akys krypo ir į B.Vanagą.
Ypatingas B.Vanago „Subaru“
Ralio šeimininkui B.Vanagui šios lenktynės ypatingos dar ir tuo, kad Visagine drauge su šturmanu Ramūnu Šaučikovu jis pirmą kartą pilotavo kompanijos „Prodrive“ parengtą „Subaru Impreza WRX STI Spec-C“.
Tai – automobilis, ralio varžyboms parengtas pagal tarptautinius N grupės reikalavimus. „Subaru Impreza WRX STI Spec-C“ 2 litrų darbinio tūrio opozicinis variklis išvysto 270 AG pajėgumą ir 560 Nm maksimalų sukimo momentą.
Viename posūkių Benediktas kabino sniego liežuvį ir nuslydo nuo kelio į griovį.
Tačiau sėkmė nuo Benedikto nusisuko. Viename posūkių jis kabino sniego liežuvį ir nuslydo nuo kelio į griovį. Automobilį padėjo ištraukti subėgę ralio žiūrovai.
Nugalėjo Roko Lipeikio taktika
Ralyje nugalėjo puikiai taktiškai sužaidęs R. Lipeikio ekipažas, kiek atsilikęs ir leidęs varžovams pravalyti trasą, o ralio pabaigoje juos aplenkęs. Vos trejomis su puse sekundės atsiliko latvio Janio Vorobjovo ekipažas, vairavęs analogišką automobilį kaip ir ralio nugalėtojai.
Trečias kiek mažiau nei po pusantros sekundės finišavo Vytautas Švedas, nuo kurio tik kiek daugiau nei keturiomis sekundėmis atsiliko Deividas Jocius.