Dar prieš savaitę Lietuvoje vyravo neigiama temperatūra ir kone visas šalies plotas buvo padengtas sniegu, tačiau orui sušilus, sniegas ištirpo per kelias dienas – liko tik įšalas.
Lenktynininkai ir gerbėjai spėlioja, kad kai kuriuose greičio ruožuose važiuoti bus itin sudėtinga. Pirmieji dalyviai trasą „išmals“, o paskutiniesiems teks ropoti per gilias provėžas. Kadangi „Halls Winter Rally“ greičio ruožai važiuojami du kartus, antras startas gali tapti iššūkiu du varančiuosius ratus turintiems modeliams.
„Keistokas žiemos ralis“, – lakoniškai savo „Facebook“ paskyroje rašė Vytautas Švedas.
„Susirašinėjam „Winter Rally“. Nelengva“, – teigė Karolis Raišys.
Janis Vorobjovas juokavo, kad šios trasos labiau primena ne klasikinį ralį, o ralio reido varžybas bekelėje.
„Nekreipiam dėmesio į balas ir purvą, besistengdami susipažint su „Halls Winter Rally“ trasomis. Bet prieš tokias kliūtis ir užsispyrimas bejėgis. Sutikom darbštų, bet niekur neskubantį aukštaitį...“, – juokavo Martyno Samuičio šturmanas Ramūnas Šaučikovas.
Jie susipažinimo su trasomis metu kelyje sutiko netikėtą kliūtį – nuvirtusį medį.
Martynas Samsonas su Mindaugu Varža, susipažinimui su trasomis naudojantys „Toyota Land Cruiser“ visureigį, atlieka ir evakuatoriaus pareigas.
Šios sąlygos primena 2013-aisiais Lenkijoje vykusį Europos ralio čempionato etapą, kuriame dalyvavo keli lietuvių ekipažai. Tuomet susipažinimo su trasomis metu daug automobilių klimpo, o varžybas buvo nurima atšaukti: Mikolaikų regiono apylinkes skalbęs lietus daugelį vietos žvyrkelių pavertė sunkiai pravažiuojamais.
Ralio gerbėjai netgi sugalvojo naujus pavadinimus šiam raliui: „Halls Water Rally“, „Halls Dirt Rally“ ir pan.