„Toks stiprus partneris yra naudingas daugeliu aspektų. Prestižinis vardas, žinomumas, „Hankook“ žinios ir patirtis – visą tai išnaudosime šimtu procentų. O gamintojas turi naują būdą pasiekti didžiulę gerbėjų auditoriją ne tik Baltijos šalyse, bet ir visame pasaulyje. Džiugu, kad Baltijos valstybėse „Hankook“ pasirinko būtent mus“, – apie sutarties su gerai žinomu padangų gamintoju pasirašymą sakė lenktynių organizatorius Darius Grinbergas. Tai – pirmas kartas Baltijos šalių istorijoje, kai pasaulinis padangų gamintojas tampa automobilių sporto renginio vardo partneriu.
„Hankook“ ne tik tapo lenktynių vardo dalimi, bet ir prisidės reklamuojant renginį Europoje bei užtikrins konkurenciją: visi lenktyniniai automobiliai bus apauti šio gamintojo padangomis.
Automobilių sporte – ne naujokai
„Mes didžiuojamės tapdami „Hankook Baltic 1000 km race“ lenktynių partneriais. Buvimas pirmuoju padangų gamintoju, remiančiu tokį renginį Baltijos šalyse, yra didžiulis pasiekimas mums. Šis regionas mums svarbus, tad džiaugiamės nauja galimybe pasiekti automobilių sporto gerbėjus“, – po rėmimo sutarties pasirašymo teigė Manfredas Sandbichleris, „Hankook“ sporto direktorius Europoje.
Šio gamintojo vardas yra gerai žinomas ne tik dėl kokybiškų padangų automobiliams, bet ir dėl aktyvumo sporte. Nuo 2004-ųjų „Hankook“ prisidėjo prie įvairių komandų pergalių 24 val. lenktynėse, žiedinių lenktynių serijose Europoje, tačiau geriausiai yra žinoma dėl buvimo žinomų renginių partnere.
2011-aisiais „Hankook“ tapo pagrindiniu padangų tiekėju Vokietijos kėbulinių automobilių čempionate (DTM), o 2012-aisiais – FIA organizuojamame „Formula 3“ čempionate. Pastarosiose varžybose yra dalyvavę daugelis vėliau F-1 žvaigždėmis tapusių lenktynininkų kaip Ayrtonas Senna, Michaelis Schumacheris, Sebastianas Vettelis ir kiti.
Dar po metų „Hankook“ pasirašė sutartį su „Junior WRC“ čempionatu – jaunųjų WRC lenktynininkų kalve. 2014-aisiais padangų gamintojas žengė į prestižinę 24 val. lenktynių seriją, tapdamas pagrindiniu vardo partneriu ilgų distancijų varžybose, vykstančiose Dubajuje, Barselonoje, Silverstone ir kitose trasose.
„Tai yra vienos didžiausių ilgų distancijų lenktynių serijų pasaulyje, kuriose dalyvauja tokie automobiliai kaip „Audi R8 LMS“, BMW Z4 GT3, „Ferrari 458 GT3“, „Mercedes-Benz SLS AMG GT3“, „Porsche 997 RSR“ ar „Renault Sport RS01 GT3“, – pasakojo M. Sandbichleris.
2016-ųjų pradžioje buvo paskelbta apie „Hankook“ partnerystę su ADAC TCR lenktynių serija Vokietijoje bei Italijos ir Portugalijos kėbulinių lenktynių čempionatais.
O dabar į šią prestižinę kompaniją prisijungė ir Baltijos šalių tūkstančio kilometrų lenktynės, birželio 16-18 dienomis vyksiančios Estijos kurorte Pernu esančioje lenktynių trasoje.
„Tai pirmas kartas, kai Baltijos šalių automobilių sporto renginys bus tiesiogiai transliuojamas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bei pasieks milijoninę auditoriją „Motors TV“ kanale – manome, kad tai mums yra išskirtinė galimybė pasiekti didžiulę auditoriją“, – lūkesčių neslėpė „Hankook“ atstovas.
Lenktynės konkurencingesnės
Vienodų padangų naudojimas bet kokio tipo lenktynėse padidina konkurenciją. Tai ypač aktualu „žiede“, kur skirtingas savybes turinčios padangos sumažina vairuotojo įtaką galutiniam rezultatui.
„Vienodos padangos, net lenktyniaujant skirtingais automobiliais, įneša daugiau sportiškumo ir stipriai sumažina problemų kiekį komandoms. Atsiranda laiko pagalvoti apie kitus dalykus: greitį, taktiką, techninius automobilio nustatymus“, – teigė „Hankook“ padangų importuotojo „Juta“ vadovas Audrius Gelžinis.
Automobilių sporto komandai „Juta Racing“ taip pat vadovaujantis A. Gelžinis pabrėžė, jog vienodų padangų buvimas lenktynėse gerokai palengvina darbą komandoms. Joms nebereikia rūpintis padangų pasirinkimu, jų užsakymu – viskuo pasirūpina padangų tiekėjas.
„Darbo komandoms yra mažiau: padangos atsiranda trasoje su visu servisu. Belieka nusistumti vežimėlį su ratlankiais iki tiekėjo palapinės ir parsistumti sumontuotus ratus“, – pasakojo automobilių sporto specialistas.
Jis pabrėžė, kad dalyviams nebelieka problemų keičiantis orui – padangų visada užteks. Jeigu automobilis sugedo lenktynių pradžioje ir padangų nebereikia – neteks rūpintis, kur jas panaudoti vėliau. Tuo pačiu atpuola taupymo rūpesčiai, kai lenktynių metu automobilis sunaudoja daugiau padangų nei buvo apskaičiuota iš anksto – jų pas tiekėją nepritrūks.
Žiūrovams lenktynių stebėjimas dėl to tampa kur kas įdomesnis – vairuotojo įtaka galutiniam rezultatui tampa didesnė. Lėtesni lenktynininkai praranda galimybę pasiteisinti „blogomis padangomis“, o komandų taktikai – galimybę padaryti didelę klaidą netiksliai suskaičiuodami reikalingą padangų kiekį.
Apie lenktynes
„Hankook Baltic 1000 km race“ vyks birželio 16-18 dienomis Estijoje, Pernu mieste esančioje „auto24ring“ lenktynių trasoje. Ilgų distancijų lenktynėse laukiama apie 40 komandų. Dalyvavimą jau patvirtino komandos, kurių atstovai vairuos tokius išskirtinius automobilius kaip „Mercedes-Benz SLS AMG GT3“, „Maserati GT4“ ar BMW M3.