„Honda“ tikisi užimti prizinę vietą F-1 lenktynėse dar šiemet

Japonijos automobilių gamintojo „Honda“ sporto skyriaus vadovas Yasuhisa Arai pripažino, kad dabar jaučia didelį spaudimą, bet vis vien tikisi realizuoti pernai metų pažadą dar šiais metais užlipti ant podiumo „Formulės-1“ lenktynėse.
F-1 kvalifikacija
F-1 kvalifikacija / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Y. Arai: „McLaren-Honda“ turi labai sėkmingą dalyvavimo F-1 istoriją, daugelis iš mūsų laukia to, ką pažadėjome praėjusiais metais, todėl aš pats jaučiu didžiulį presingą. Nuo žiemos bandymų Jereze iki Ispanijos GP etapo mes pasiekėme labai milžiniškos pažangos, faktiškai dabar mūsų bolide stovi visiškai kitas jėgos agregatas. Mes esame sukūrę naujovių įdiegimo planą, kuris leis mums pradėti siekti aukštų tikslų nuo šio sezono vidurio.

Gaila, kad F. Alonso problemos su stabdžiais neleido mums Barselonoje uždirbti pirmuosius taškus. Tikimės, kad Monake ir Kanadoje mes turėsime geresnius šansus, o nuo sezono vidurio mes jau pradėsime kovoti dėl podiumų.

Mums labai svarbios bus namų lenktynės Silverstoune – šioje trasoje daug greitų posūkių, vidutinis greitis rate yra pakankamai didelis, todėl mes norime perlaužti esamą situaciją į savo pusę nuo europinės sezono dalies vidurio.

Ar galėsime mes aplenkti „Ferrari“ bei „Williams“ dar šias metais? Taip, aš tuo esu įsitikinęs. O „Mercedes“? Sezono pabaigoje mes turime to pasiekti. Tokie yra mūsų tikslai. Aš tikiu, jog mes būsime sėkmingi ir galėsime dominuoti „Formulės-1“ lenktynėse – kitais metais ar net šiemet.

Nėra jokių problemų mūsų santykiuose su „McLaren“ komandos vadovybe. Atmosfera yra labai pozityvi, mes efektyviai bendradarbiaujame, aptariame begales naujų idėjų. Mes turime atsirinkti iš jų pačias geriausias, aktyviai tobulinti mūsų bolido jėgainę ir važiuoklę ir greitai siekti pažangos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis