Į Dakarą išvykstantis B.Vanagas: „Tikslas – nedaryti klaidų, o ne būti dienos greičiausiais“

Antradienį į Dakaro ralį išlydėta antroji dalis Benedikto Vanago „General Financing team Pitlane“ komandos. Prieš skrydį gausiam susirinkusiųjų būriui lenktynininkai pabrėžė, kad svarbiausia šiemet važiuoti nedarant klaidų.

„Kad galime važiuoti greitai, jau žinome, tačiau tai pavojinga. Šiemet tai reiškia, kad dienos pabaigoje galbūt ir nebūsime greičiausi“, – sakė pilotas.

Pirmoji B.Vanago komandos dalis į Pietų Ameriką iškeliavo sausio 1-ąją. Iš viso Dakare „General Financing team Pitlane“ komandą sudaro 14 žmonių.

Anksčiau išvykusi komandos dalis atsiims automobilį, taip pat patikrins, ar kelionės metu jam nieko nenutiko, ar nebuvo gedimų. Antroji komandos dalis į Peru, Limą, skrenda per Stambulą. Jame vieną dieną komanda nakvos, o tuomet kils tolesniam skrydžiui. Limą „General Financing team Pitlane“ pasieks sausio 4-ąją.

„Nuo ankstaus ryto dalyvausime administracinėje patikroje, turėsime trumpus testus ir paskutinį technikos kalibravimą pagal ekipažo poreikius“, – apie savo darbotvarkę pirmąją dieną Limoje pasakojo B.Vanagas.

VIDEO: „General Financing team Pitlane“ išvykimo akimirkos

Į Dakarą – nebe kaip į karą

Vilniaus oro uoste susirinkusiam žurnalistų būriui B.Vanagas pasakojo, kad ankstesnius metus važiuodamas į Dakaro ralį kas kartą į kiekvieną greičio ruožą išvažiuodavo tarsi į savotišką mūšį.

„Visgi supratome, kad Dakaras nėra karas, todėl šiuos metus norime važiuoti kryptingai“, – paaiškino numatytos strategijos – daryti kuo mažiau klaidų – esmę pilotas.

Praėjusių metų Dakaro ralyje B.Vanagas finišo nepasiekė. 2017-ųjų sausį, kone lygiai prieš metus, trečiajame greičio ruože jų vairuojamą „Toyota Hilux“ sustabdė sankabos gedimas. Po 12 valandų remonto prasidėjusios liūtys užliejo greičio ruožą, tad užbaigti jo komanda negalėjo. Po šito sportininkas priėmė sprendimą trauktis anksčiau laiko.

Šiemet sportininkas drauge su Antanu Juknevičiumi, į Dakaro ralį išvykusiu sausio 2-osios paryčiais, įrašytas elitinių ralio vairuotojų sąrašuose. Anot B.Vanago, toks sąrašas lemia nemažai privalumų, tačiau drauge – yra ir trūkumų. Vienas pagrindinių trūkumų – už nusižengimus vietoje finansinių baudų skiriamos laiko baudos. Tačiau tarp privalumų – galimybė prasčiau užbaigus vieną greičio ruožą kitą dieną startuoti iš aukštesnės pozicijos.

2018 m. Dakaras startuos sausio 6 d. Peru sostinėje Limoje ir finišuos sausio 20-ąją Kordobos mieste Argentinoje. Tai bus 10-asis Dakaro ralis Pietų Amerikos teritorijoje. Iš viso sportininkų laukia 13 greičio ruožų, kurių bendras ilgis apie 9 000 kilometrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų