Standartinis automobilis kadaise Prancūzijoje buvo patobulintas ir „apvilktas“ plastikiniu kėbulu. Tuomet tai buvo labai modernus modelis. 1987 metų Dakaro maratono pradžioje jis buvo minimas kaip vienas konkurencingiausių pretendentų į TOP 5.
Tačiau dauguma kitų detalių – standartinės. Automobilį varo standartinis 3,4 litro turbodyzelinis agregatas, kurio galios ekipažas dar nematavo. Jo galią kiek didina didesnis turbokompresorius bei filtras. Beje, filtrai, vienintelė automobilio detalė, kuri buvo pagaminta Lietuvoje, filtrus gaminančioje bendrovėje „Mfilter“.
Pavarų dėžė – standartinė, 5 laipsnių. Pakaba: priekyje ir gale ištisiniai tiltai, lingės, po du amortizatorius kiekvienam ratui. Priekiniai amortizatoriai pagaminti vienoje Australijos gamykloje, lingės taip pat.
Automobilyje įmontuotas 185 litrų degalų bakas. Lenktynių organizatoriai nereikalauja holomoguotų bakų, tad ekipažas nupirko standartinį sunkvežimio rezervuarą ir pritaikė lenktyniniame automobilyje. Testų metu automobilis naudojo apie 15 l/100 km, tikėtina, kad smėlynuose sąnaudos viršys 20 l.
Automobilis turi seną istoriją. Du prancūzų ekipažai juo startavo Dakaro maratone, Dubajaus ir kitose dykumų lenktynėse.
1998 metais juo važiavo Romualdas Beresnevičius ir Arūnas Šalkauskas, tačiau dėl techninių problemų Dakaro finišo nepasiekė.
2000 metais Romualdas Beresnevičius su Arūnu Lekavičiumi buvo pirmieji lietuviai, pasiekę maratono finišą. Taip, šis automobilis išsyk tapo legendiniu.
2003 metais į maratono finišą šį automobilį atvairavo Aurelijaus Petraičio ir Antano Juknevičiaus ekipa.
Po daugybės metų, praleistų įvairiuose muziejuose, „Toyota“ pateko į Valdo ir Pauliaus rankas. Nuo šių metų pradžios ją restauruoja 8-ių Dakarų patirtį turintis mechanikas Juozas Čibiras. Rugsėjo viduryje jau buvo atlikti pirmieji testai. Po jų padarytos išvados ir Juozas toliau tobulina techniką. Plastikinį kėbulą ėmėsi restauruoti Kauno bendrovė „Autoakstė“, kurios savininkas patyręs lenktynininkas Algimantas Akstinas.
Ekipažas savo automobilį vadina Baltuoju pelikanu, dėl jo kiek neįprastos formos. Taigi, Dakaro maratone bus du lietuviški paukščiai – B.Vanago Juodasis vanagas ir „Heston Airlines“ Baltasis Pelikanas.
„Nemanau, kad mūsų laukia smagus pasivažinėjimas, – sako Valdas Valiukevičius. – Dauguma senų automobilių valdomi kur kas sunkiau nei dabartiniai, Jis nebus nei greitas, nei galingas, nei labai stabilus, o pakaba velniškai kieta. Tačiau tai mano kartos automobilis. Tai mašina, kuria žavėjosi mano bendraamžiai. Ji tuomet buvo tarp Dakaro lyderių. Pasirinkome ją, nes tai pačią didžiausią istoriją turintis Dakaro automobilis Lietuvoje.“