Vienas tokių egzempliorių, į kurį taip įdėmiai žiūrėjo ir pirštais rodė žiūrovai, Skuodo automobilių klubo „medinis ratlankis“ automobusiukas. Automobilių entuziastai tokius automobilius atpažįsta žodžiu „sleeperis“.
„Medinio ratlankio“ autobusiukas – „Ford Transit“, tačiau po varikliu griaudėja japoniškas „Nissan Skyline“ motoras.
Kaip teigia šio projekto sumanytojas ir įgyvendintojas Andrius Jonušas, mikroautobusiukas „Ford Transit“ buvo pasirinktas dėl to, kad jis varomas galine ašimi. „Taip pat konkretus variantas, kurį pasirinkau, buvo varomas benzinu, tai gerokai palengvino automobilio perdarymo procesą“, – teigia išskirtinio autobusiuko savininkas.
Šis komercinis automobilis, savininko teigimu, išvysto apie 370 arklio galių: „Norėjom perprogramuoti iki 500 arklio galių, tačiau kol kas tai nepavyksta“:.
A.Jonušas neslepia, kad su šiuo automobiliu nebus dalyvaujama rimtose varžybose, pagrindinė priežastis yra taupumas. „Toks variklis kainuoja apie 3000 svarų, o jų nėra daug“, – teigia A.Jonušo komandos draugas Darius Simutis. „Jau šeštas variklis sprogęs“, – paantrina A.Jonušas.
Jis teigia, kad šis automobilis nebuvo specialiai ruoštas sportui, tai daugiau įvaizdžio dalis, tačiau dalyvauti mėgėjiškose varžybose su šiuo „sleeperiu“, komandos „Medinis ratlankis“ pilotai neatsisakys.
Ar išvysime šį autobusiuką „Autoplius Fast Lap“ šonaslydžio trasoje „šerykloje“, A.Jonušas per daug neatvirauja: „Jeigu rasiu padangų komplektą netoli kur nors nusipirkt, gal ir išvažiuosiu“.