Buvo skelbiama, kad lėktuvas, kuriuo į Lietuvą grįžta Rokas Baciuška, Vilniaus oro uoste leisis 11 val. 50 min. Tačiau pirmuoju bandymu nutūpti nepavyko. Priartėjęs prie nusileidimo tako pilotas vėl padidino greitį ir pakilo. Apsukęs ratą lėktuvas nusileido antruoju bandymu.
„Jaučiuosi labai gerai. Pirmi metai, pirmas debiutas. Nė vienas lietuvis šito beduino neturi, o man pavyko per pirmus metus. Dirbau labai stipriai, atidaviau daug prakaito ir darbas atsipirko. Kaip planavau, taip viską ir pavyko padaryti.
Paskutinę ralio dieną nusprendėme išsiimti visas atsargines dalis, pasilikti tik vieną atsarginę padangą ir rizikuoti. Rizika pasiteisino. Pasivijome lenkus. Jie nesitikėjo, kad mes juos pasivysime ir bendroje įskaitoje finišavome treti. Su lenkais draugais gal ir nelikome, po finišo rankų vieni kitiems nespaudėme. Aišku, jie pikti ant manęs, nes atėmiau trečiąją vietą.
Mano svajonė buvo pirma vieta Dakare. Aš bandysiu tai įgyvendinti. Norėsiu grįžti į Lietuvą su pirma vieta. Kiekvieno lenktynininko širdyje yra tik viena vieta – pirma. O kaip pirmam sykiui džiaugiuosi ir trečiąja.
Norėčiau padėkoti lietuviams. Be jų tikrai nebūčiau Dakare, nebūčiau čia. Toks palaikymas duoda motyvacijos ir leidžia siekti didesnių planų. Norėtųsi važiuoti visus Pasaulio čempionato etapus. Kalbėsime su rėmėjais. Kodėl nepabandžius kovoti dėl pasaulio čempiono vardo. Galbūt atsiras nauji projektai. Duokit man vairą – aš važiuosiu visur. Kur didelė konkurencija, ten bandysiu kovoti. Norėčiau laimėti su automobiliu. Bet reikia tam rinkti biudžetą“, – sakė Rokas Baciuška.
Tačiau Dakaras jaunajam tauragiškiui klostėsi būtent pagal kovinio filmo scenarijų. Bet su labai gera pabaiga – paskutiniame, 12-ame greičio ruože, kurį Rokas laimėjo, išplėšta 3-oji vieta bendroje motobagių (T4 klasės) įskaitoje.
Kodėl Roko Baciuškos pasirodymas priminė filmą apie Rocky Balboa? Todėl, kad kontaktinės kovos bei „pasikumščiavimų“ T4 klasės lyderių kovose netrūko. Dakaro gerbėjai puikiai prisimena ir nepatenkinto Lenkijos ekipažo, atstovaujančio „Energylandia“ (Nr. 403) pretenzijas ir skundus teisėjams. Michalas Goczalas ir Szymonas Gospodarczykas pyko, kad neva Rokas jų nepraleido. Tačiau patys aplenkti nesugebėjo, o prie lietuvio priartėdavo tuomet, kai šis pristabdydavo kirsdamas upių vagas ar išgraužas.
Vėliau, priešpaskutinę dieną, Rokas laimėjo kontaktinę kovą kopose su kitu Lenkijos pilotu A.Domžala.
O paskutinę dieną Rokas lėkė kaip ant sparnų. Kad būtų lengvesnis motobagis, jis net atsarginių detalių neėmė. Šaunuolis – ir padangų neprakirto, ir visiems varžovams, kaip jis pats sako, „įpirdolino“. M.Goczalą, su kuriuo konkuravo dėl trečios vietos, Rokas aplenkė net 5 min. 50 sek.
Apskritai, šiame Dakare Rokas pademonstravo brandą – nuo pat pradžių nelėkė kaip akis išdegęs, protingai paskirstė jėgas. Jis laimėjo net du etapus, taigi džiaugėsi ne tik Dakaro beduino statulėle už trečią vietą, bet ir FIA Pasaulio „rally raid“ čempionato medaliais už laimėtus etapus. Primename, kad šiemet Dakaras tapo pasaulio čempionato pirmuoju etapu (iš viso – penki). Todėl sportininkai varžosi dviejose įskaitose – Dakaro ralio bei viso čempionato.
Kaip geriausias Dakaro naujokas savo klasėje Rokas turėtų būti apdovanotas 6 tūkst. eurų prizu.