„Kol kas viskas gerai, automobilis tvarkoje, nepadarėm kažkokių lemtingų klaidų. Svarbiausia – nesudaužėm automobilio. Trasa pakankamai atnaujinta, daug kur naujas asfaltas, jis visai slidus. Dar reikia padirbėti su stabdymo zonomis, bet iš esmės esame patenkinti rezultatais ir automobiliu“, – pasibaigus treniruočių sesijai kalbėjo Ignas Gelžinis.
Jis ir T.Barštys identiškais „Porsche 911 GT3 Cup“ lenktyniauja Didžiosios Britanijos „Porsche Carrera Cup GB“ lenktynių serijoje, tad automobilius pažįsta neblogai. Tačiau Palangos trasos išbandymas jiems šiuo automobiliu – pirmas.
Nepaisant to, užfiksuotas rezultatas – antras geriausias ketvirtadienį. Tokiu pačiu automobiliu važiuojanti „Balpol-15min powered by Oktanas racing“ aplenkta pusantros sekundės, tačiau trečiajam „Porsche“ pralaimėta daugiau nei 0,6 sek. Kodėl tokie skirtumai treniruotėje, I.Gelžinis turėjo konkretų atsakymą.
„Dagilių komanda važiavo ankstesnėje treniruotėje, tad trasa buvo kiek mažiau nuvalyta automobilių, tai įtakojo rezultatą. (Jeroenas) Bleekemolenas toks vairuotojas, nuo kurio gal ir ne gėda sekunde gauti“, – šypsojosi lenktynininkas.
Jis yra vienas labiausiai patyrusių „Porsche“ vairuotojų lietuvių, tad nesunkiai galėjo palyginti skirtingas „GT3 Cup“ modelių kartas – 997 (senesnę, gamintą iki 2011 m.) ir 991 (gaminamą nuo 2013 m.).
„Senesnis modelis buvo kiek aštresnis, truputį sunkiau prognozuojamas, bet jį buvo lengviau „pagauti“, kai paslysti. Šiuo automobiliu paslydus, „sugaudyti“, grąžinti jį į teisingas vėžias sunkiau. Be abejonės, stengiesi važiuoti šiek tiek atsargiau. Iš esmės manau, kad jis tokioje trasoje yra labai panašiai greitas kaip ir 997“, – lygino I. Gelžinis.
Lenktynininkas užsiminė, kad treniruotės ir konkurentų pademonstruoti rezultatai jo nenustebino – viskas taip, kaip ir tikėjosi. I.Gelžinis teigė, kad kvalifikacijoje gali įvykti staigmenų, tačiau pozicijos joje daro minimalią įtaką galutiniams lenktynių rezultatams.