„Iki vakar dienos galvojome, jog gera metų pradžia „Arena Motor Show“ metu tuo ir baigsis – po renginio atiduotam varikliui taip ir neradome pakaitos, o ir neplanuotos išlaidos gerokai iššlavė komandos aruodą. Tačiau būtent tokie momentai atskleidžia, kas iš tiesų esi ir kiek žadi atiduoti dėl savo tikslų, taip pat parodo kokia iš tiesų yra tavo komanda, tad dabar galiu pasakyti viena – Rygoje mes būsime“, – pasakoja pilotas.
„Labai džiaugiamės, jog prie būrio mūsų rėmėjų prisijungti ir mūsų entuziazmu patikėti nusprendė ir „Galingas.LT“ kolektyvas – dėka jų ir ilgamečių mūsų draugų „Republic“ parodyto tikėjimo mūsų svajonėmis, dalis komandos narių iš pačio ryto iškeliavo į Panevėžį, kur, taip pat per stebuklą, radome mums reikalingą variklį“, – pasakojo komandos atstovas Linas Ramoška.
Nors atrodo, jog visa probleminė dalis jau išspręsta, tačiau iš tiesų ji tik prasideda. „M“ serijos „BMW“ agregato transplantacija iš komandos atims keletą dienų darbo, programavimas ir testai dar parą, o tuo pat metu reikia suplanuoti į Rygą savo tarptautiniam debiutui besiruošiančio komandos jaunėlio Džiugo Matusevičiaus kelionę ir techninį palaikymą.
„PRO“ lygos kovoms pasibaigus sekmadienį, komanda bus priversta aukoti vieną darbo dieną ir pasilikti su Džiugu Rygoje ir pirmadienį – būtent gegužės 4-oji Latvijoje paskelbta nedarbo diena ir renginio organizatoriai pasirinko šią datą „Semi-PRO“ ir „Street“ lygos varžyboms.
Pačios varžybos irgi žada būti permainingos – dėl vykdomos „Bikernieki“ trasos rekonstrukcijos, gerai pažįstamos „drifto“ trasos konfigūracijos atsisakyta ir visų lygų varžybos vyks dar neišbandytose trasos vietose.
„Tai ir gerai ir nebūtinai – pagaliau atsiras šansas susirungti su broliais latviais, kurie savo įprastoje konfigūracijoje padangas degina jau penkmetį ir ten važiuoja „it bėgiais“, nepalikdami šansų užsienio svečiams konkuruoti. Nauja vieta reikš, jog adaptuotis teks visiems, tačiau keliaujant į užsienio šalį visada norisi turėti visą įmanomą informaciją apie trasą, o dabar važiuojame į nežinią“, – komentavo Povilas.
Tiek jam, tiek Džiugui savaitgalis nusimato iš tiesų sudėtingas, o likusios penkios dienos pareikalaus maksimalaus komandos susikaupimo.
„Ruošėmės „Arena Motor Show“, tada „Liqui Moly Drift Days“, tada „Semi – PRO“ startui, tad ketvirtą savaitę iš eilės plušame be atodūsio ir panašu, kad greitai jo sulaukti nepavyks, kitavertus – tai bus vienas geriausių vasaros nuotykių, kuriuos galbūt kažkada patirsime, tad pasistengti verta“, – situaciją kaip visada optimistiškai nušvietė Linas.
Šiuo metu komandos darbų sąraše pirmauja jaunėlio bolido remontas po susidūrimų Klaipėdoje, Povilo variklio transplantacija ir dešimties žmonių, bei dviejų bolidų transportavimo į Latviją visam savaitgaliui operacija, po to seks pasiruošimas „Urmas Cup“, bei „Fast Lap“ varžyboms – komanda jau penktus metus užtikrina renginio dalyvių saugumą užimdami teisėjų postus ir šios vietos net ir esant įtemptam varžybų grafikui apleisti neketina.