Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po beveik 15 val. A.Juknevičiaus ekipažas kirto finišą: „Poilsio diena jau seniai taip nesidžiaugiau“

Jei manėte, kad pirmoji maratoninė diena buvo sunki, tai antrąją net patys dalyviai vadina sunkiausia ir ilgiausia šio Dakaro diena. Būtent tokia ji ir buvo. Lenktynininkai neslėpė, kad buvo labai sunku, o Antanui Juknevičiui ji tapo daugiau nei išbandymu. Lenktynininkas vos startavęs, dėl kaistančio automobilio variklio, buvo priverstas stoti itin dažnai, o papildomi gedimai trasoje, privertė sulaukti ir nakties. Iš viso komanda trasoje praleido beveik 15 valandų.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Asmeninio archyvo nuotr.

Daugiau naujienų apie Dakarą rasite čia.

Rūšiavimas
Naujausi viršuje
Naujausi apačioje

A.Juknevičius: visi miegantys kopose sakė nevažiuoti

11:13

Po finišo A.Juknevičius papasakojo apie sunkumus trasoje.

Visi į mus žiūrėjo kaip į savižudžius – tie visi, kuriuos sutikom miegančius kopose stabdė mus ir prašė nebevažiuoti, o mes jiems atsakom – aqua, aqua (vanduo – red. past.), – juoką keliančias istorijas pasakojo A.Juknevičius. – Visi važiuojantys gale pasirūpinę didžiuliais LED žibintais, o mes jau du-tris metus naktimis nevažiavę su vienu žibintuvėliu ant Dariaus galvos, kuris dar likus 3 km pats pasidavė.“

Lietuvis atskleidė, kad technikų komanda iškart kibs į darbus – jie jau pasiekė susitarimą su „KAMAZ Master“ komanda, kuri laisvą dieną taip pat atlikinės variklio remontą, todėl šlifuoti variklio galvas komandos veš kartu. Poilsio diena „CRAFT bearings“ komandos mechanikams toli gražu neprimins savaitgalio.

VIDEO: Po beveik 15 val. finišą kirtęs A.Juknevičius: „Paskutinis kopų masyvas buvo savižudiškas“

 

Antanas Juknevičius finišavo

10:04 Atnaujinta 10:49

Po kankinančios ir varginančios kelionės Antano Juknevičiaus ekipažas pasiekė finišą.

„Apie 7 val. Lietuvos laiku pasiekėm finišą po beveik 15 val. trasoj. Paskutinis kopų masyvas buvo savižudiškas, bet negalvojom apie jokias alternatyvas. Susikooperavom su „Kamaz Master“ komanda ir vešime su jais šlifuoti variklio galvas. Poilsio diena jau seniai taip nesidžiaugiau“, – po finišo feisbuke skelbė A.Juknevičius.

05:46

Antanas Juknevičius vis dar nepasiekė šeštojo kelio punkto iš devynių. Peru prasidėjo naktis ir nežinia, ar dieną kilusi smėlio audra ir susidaręs rūkas jau nurimo, todėl „CRAFT bearings“ komandai belieka palinkėti sėkmės ir ištvermės.

02:23

Antanas Juknevičius pasiekė penktąjį kelio punktą. Čia komanda – 66-oje vietoje.

02:03

01:20

Finišą pasiekė ir Benediktas Vanagas.

„Preliminariai – kažkeliolikti. Finišavome kaip ežiukai rūke. Greičio ruožas, kuris kamavo mus dulkėmis, pabaigoje kamavo ir rūku per kurį nesimatė kur važiuoti ir greičiausiai dėl to, panaikino dalį greičio ruožo, bet mes jį vistiek įveikėme“, – rašė komanda.

„Tai diena,  kurią prisiminnsiu ilgai. Tačiau mes finiše, o tai reiškia Dakaro vidurį ir poilsio dieną. Jos tikrai laukėme“, – sakė B.Vanagas.

Sportininkas taip pat juokavo,  kad jei yra pasaulyje blogis, tai yra fešfešas, mat šios smėlio dulkės ypač apsunkino važiavimą, blogino matomumą ir smėlyje skandino automobilį.

VIDEO: Benediktas Vanagas: „Jeigu pasaulyje egzistuoja blogis, tai čia yra „fesh-fesh““

 

00:59

Finišą pasiekė Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas!

Dėl prasidėjusios smėlio audros, greičio ruožas buvo nutrauktas, tačiau „Agrorodeo“ komandos pilotai tuo paslapčia džiaugėsi. Mat šiame greičio ruože prakiuro paskutinė sveika padanga, todėl teko montuoti kitą ratą, kuris buvo sulankstytas ir vos laikosi.

„Nebeturime nė vieno atsarginio rato, o vienas laikosi ant garbės žodžio, tai važiuojam ir meldžiamės. Ačiū Dievui nutraukė tą greičio ruožą, na negerai čia taip džiaugtis, bet jau galbūt būtų tekę ir nakvot“, – po finišo kalbėjo S.Jurgelėnas.

„Pagaliau finiše! Dar viena ilga diena! Ir toliau nuotykiaujam – baigėm greičio ruožą neturėdami nei vieno sveiko atsarginio rato. Dykumoje pakliuvom į smėlio audrą – matomumas visiškas nulis! Visą dieną važiavome dulkėse... Neapsakomai džiugu užbaigti dieną ir atiduoti Kamanę reabilitacijai į mechanikų rankas“, – dalinosi komanda.

Visgi pilotai džiaugėsi kopomis: „jos buvo geros“, – sakė jie.

VIDEO: Saulius Jurgelėnas: „Seniai mačiau tokias kopas“

 

00:43

„CRAFT bearings“ komandos atstovai pranešė, kad A.Juknevičiui ir D.Vaičiuliui pavyko sutaisyti bolidą ir jie jau juda pirmyn.

00:23

Vaidotas Žala pasiekė aštuntąjį kelio punktą. Čia komanda – 23-oje vietoje.

00:20

Organizatoriai pranešė, jog dėl kylančios smėlio audros, dėl saugumo, ties trečiuoju tašku, kuriame budi organizatorių atstovai, sustabdyti automobiliai, motobagiai ir sunkvežimiai. Anot jo, susidaręs dulkių rūkas yra per daug pavojingas, todėl ir finišas bus skelbiamas ne po 452 km, o po 425 km.

Paskutinis atnaujinimas 2019-01-12 00:20

Penktajame greičio ruože – dar viena naujovė. Sustoję į vieną eilę, tuo pat metu grupėmis startuos ir motociklininkai, ir automobiliai, ir sunkvežimiai. O tai tikrai apsunkins važiavimo sąlygas.

Tiesa, dalyviai penktadienio lenktynes turėjo pradėti kiek anksčiau – apie 15 val., tačiau dėl kilusio stipraus rūko starto laikai buvo pavėlinti dviem valandomis.

Po ketvirtojo greičio ruožo Benediktas Vanagas ir Vaidotas Žala bendroje rezultatų įskaitoje yra tarp 20-ties greičiausių šio Dakaro dalyvių, o A.Juknevičiaus nesėkmių maratonas ne vieną gerbėją verčia nerimauti.

Po avarijos antrajame greičio ruože, „CRAFT bearings“ komanda vis neišsprendžia techninių gedimų. Nors ir buvo pakeista variklio galvos tarpinė, variklis vis vien kaista, tačiau, kaip sakė, pats A.Juknevičius: „mechanikai tarpinę pakeitė tik vienai galvai, o šis variklis jas turi dvi“. Bendroje įskaitoje A.Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio duetas yra 50-oje vietoje.

Šiame greičio ruože itin automobilį ir jo ratus turi saugoti ir Vaidotas Žala, mat komandai liko tik vienas atsarginis ratas su sveika padanga.

Lietuvių starto laikai penktajame greičio ruože

  • Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis – 17:20 val.
  • Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas – 17:27 val.
  • Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis – 17:50 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?