Trečius metus iš eilės šiame čempionate dalyvaujantis Aurelijus Rusteika kartu su Mantu Janavičiumi iškovojo tris podiumus – du kartus laimėta trečia vieta bei vienas lenktynių etapas vainikuotas pirmosios vietos pergale AM kategorijoje. Šis sezonas lenktynininkams tapo išskirtiniu ne tik dėl iškovotų pergalių, bet ir tuo, kad „GT2RS CS EVO“ automobilį po atnaujinimų išbandė ir jaukinosi tiesiai lenktynių trasoje.
„Gamyklinių parametrų „Porsche GT2RS“, 2021 metais sudalyvavęs Europos GT2 čempionate, ramiai stovėjo „Garažas 9:11“ kaip kolekcijos eksponatas, kai netikėtai sulaukiau „Porsche Motorsport“ komandos skambučio su pasiūlymu atnaujinti šį kultinį sportinį bolidą taip, kad jis vėl būtų konkurencingas lenktynių trasoje. Atnaujintas automobilis buvo pristatytas tiesiai į pirmas varžybas. Tai reiškia, kad jį išbandyti ir prisijaukinti turėjome kovodami trasoje. Iš pradžių buvo visko – pirmose dvejose varžybose visiškai strigome: automobilis kaito, kažkas neveikė, visos lemputės degė raudonai. Tai trukdė susikaupti kovojant dėl prizinių vietų. Ir tik priešpaskutiniame lenktynių etape automobilis jau lėkė be priekaištų“, – pasakoja Aurelijus Rusteika.
„Porsche Motorsport“ investavo daug pinigų ir pastangų atnaujindami sportinį „GT2RS CS EVO“ modelį. Atnaujinimai buvo sutelkti į automobilio aerodinaminių savybių optimizavimą, taip pat pertvarkyti 18 colių ratai, modifikuoti amortizatoriai ir patobulintos saugos funkcijos. Pagrindiniai lenktyninio automobilio parametrai išliko nepakitę – didelio našumo 991 kartos „911 GT2 RS“ sportinis automobilis, varomas dvigubu turbokompresoriumi su 3,8 litro 6 cilindrų varikliu.
Vienas svarbiausių atnaujinimų – automobilio radiatorius iš automobilio kraštų buvo perkeltas centrą. Priekinis spoileris, pagamintas iš anglies pluošto, neįtikėtinai tvirtas ir lengvas, sukurtas taip, kad padidintų prispaudimo jėgą priekyje, taip pagerindamas automobilio stabilumą ir valdymą posūkiuose. Pakeitus priekinius ir galinius sparnus atsirado daugiau vietos platesniems ratlankiams, jie praplatėjo nuo 10,5 iki 12 colių priekinėje ašyje ir nuo 12,5 iki 13 colių gale, ir tai suteikė automobiliui dar daugiau stabilumo, geresnį sukibimą su trasos danga. Po atnaujinimų automobilis tapo platesnis, greitesnis, ypač posūkiuose ir lengviau valdomas – konkurencingas kovoti su visais kitų gamintojų varžovais sudėtingiausiose trasose.
„Atnaujintas „Porsche“ buvo greitas, stabilus posūkiuose. Lenktyniauti juo buvo didelis malonumas. Jei varžybų pradžioje automobilis dar kažkiek ožiavosi, vėliau kaip reikiant įsibėgėjo, ir tik čempionato pabaigoje mums pritrūko greičio, mat konkurentai irgi nesnaudė, nuolat tobulino savuosius automobilius. Bet sezonas buvo tikrai sėkmingas, džiaugiuosi ir savo kolegos sėkmingu debiutu. Pirmą kartą šiame čempionate dalyvavęs Mantas Janavičius kiekvienų varžybų metu vis labiau pasitikėjo savimi ir sezono pabaigoje jau pradėjo spausti PRO klasės varžovus. Sėkmingas sezonas buvo ir automobiliui, kuris dabar grįžta užtarnauto poilsio į „Garažas 9:11“, – lenktynių sezoną reziumuoja A. Rusteika.