– Justai, kodėl persėdote iš „Opel“ į BMW?
– Senajį automobilį „išaugau“. Nesakau, kad jis buvo lėtas ar nuobodus. Tikrai ne. Aš jaučiau didelį malonumą jį vairuodamas, tačiau buvo vienas „bet“.
Didelės investicijos į „Opel“ automobilį, kuris buvo gana nepatvarus dėl padidintos galios ir silpnų gamyklinių detalių (230AG ir 230Nm). Vis daugiau nefinišuotų varžybų, prasti rezultatai sezono pabaigoje, nebepavydavau greičiausių Lietuvos sportininkų, vairuojančių viena ašimi varomus „BMW“ automobilius.
Dėl šių nesėkmių mano motyvacija blėso ir privedė prie kryžkelės – rimtai apgalvoti ir priimti geriausius sprendimus dėl ateities sporte. Viską gerai apgalvojęs nusprendžiau nenuleisti rankų ir žengti žingsnį, dėl kurio nebuvau iki galo užtikrintas – gaminti naują automobilį.
– Kokį BMW nusprendėte pasirinkti?
– Prie BMW automobilio nebuvau anksčiau techniškai prisilietęs, todėl buvo baimė, kad jis nebus patvarus. Tačiau pabendravus su Baltijos šalyse gerai žinomais technikais ir gavus atsakymus į daugelį man nerimą kėlusių klausimų – viskas pavyko.
Automobilio viziją turėjau iš karto, tačiau biudžetas ir jo komplektacija labai pasikeitė. Variantų buvo įvairių: nuo galbūt 3 litrų variklio ir kumštelinės pavarų dėžės iki 3,2l darbinio turio BMW M3 su „Samsonas Motorsport“ sekvencine pavarų dėže ir „Samsonas Racing Suspension“ reguliuojamais amortizatoriais. Pasirinkau M3.
– Ar sunku adaptuotis prie labai greito galiniais ratais varomo automobilio?
– Tikrai sunku. Galia ir pagreitis nebuvo tie veiksniai, kurie man kėlė nerimą, nes automobilis labai gerai subalansuotas, maloniai valdomas, bet dėl laiko stokos turėjau vos vienus bandymus.
Automobilis naujas, brangus, o mano stenograma greitose vietose buvo kiek per greita, todėl galingo ir greito BMW negalėjau išnaudoti daugiau nei 80 procentų. Man sudėtinga lėtuose posūkiuose, dar nedrąsu slysti visa laiką šonu, bet tai tik laiko klausimas.
Dar daug laiko iki vasaros ralių pradžios, todėl testuosiu automobilį, planuosiu kuo daugiau treniruočių. Po truputį greitėdamas ir drąsiau važiuodamas su BMW artėsiu prie lyderių.
– Kodėl galine ašimi varomas BMW, o ne visų varomųjų ratų technika?
– AWD technika man dar nėra finansiškai prieinama, o ir norint važiuoti koja kojon su lyderiais reikalingas ypač didelis biudžetas. „Mitsubishi Lancer EVO“ automobilis – ateities planas.
– Kokie planai šiam sezonui? Kiek treniruositės ir kur dalyvausite?
– Kol kas automobilis tvarkomas, pabaigiami „namų darbai“, kurie nebuvo padaryti iki žiemos ralio, tačiau kai tik oras leis, pradėsiu testuoti automobilį ant žvyro dangos.
Sezono planas – Lietuvos ralio čempionatas, dvejos sprinto lenktynės (Mažeikiuose ir Zarasuose) ir sezono pabaigoje visiems gerai žinomas „Rally Saaremaa“.
Džiaugiuosi grįžęs į ralio trasas ir nekantriai laukiu pirmojo vasaros ralių etapo Latvijoje „Rally Talsi 2017“.