Gamintojas iš Prancūzijos kaip įmanydamas stengiasi pašalinti problemas, kurių niekaip neatsikrato nuo pat pirmųjų bandymų. „Renault“ V6 variklį privalės homologuoti jau penktadienį, vasario 28-ą dieną.
Nors toliau bet kokie variklių tobulinimai bus griežtai draudžiami, taisyklėse esantis vienas iš punktų leidžia gamintojui pakeisti tam tikrus motoro elementus. Tiesa, tai galima daryti tik siekiant pagerinti variklio patikimumą, bandant sumažinti kuro sąnaudas, išlaidas.
„Puikiai žinome, kad pradedant metus su nauju varikliu, sezono metu kils tam tikrų problemų, tačiau taisyklės leidžia jas pašalinti. V8 variklyje, su kuriuo baigėme praėjusius metus, turbūt buvo pakeista apie 95 proc. jo detalių. Ši istorija ir vėl mums pasikartos. Savo variklio versiją pirmosioms lenktynėms patvirtinsime penktadienį. Žinoma, jei susidursime su problemomis, atliksime tuos pačius procesus kaip ir anksčiau“, – pasakojo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.
Nepaisant to, jog „Renault“ jėgaines naudojančios komandos ketvirtadienį Bahreine vykusiuose bandymuose toliau kovojo su problemomis, R.Taffinas liko patenkintas gamintojo padaryta pažanga.
„Manau, kad žengėme nemažą žingsnį į priekį. Kai tik pradedi sukti ratus trasoje, susiduri su problemomis. Turime įveikti šį bandymų periodą. Vėluojame, tad tos problemos niekur nedings. Stengiamės jas kuo greičiau pašalinti. Tai ne tos problemos su kuriomis sudūrėme anksčiau ir turėjome kaip reikiant padirbėti, kad jų neliktų. Dabar svarbu kasdien analizuoti surinktą informaciją ir spręsti problemas. Vis dar turime nemažai darbo. Sunku, bet mes judame į priekį“, – teigė „Renault“ atstovas.