Fernando priekiniu dešiniuoju ratu užlėkė ant Estebano bolido kairio galinio rato, išlėkė į orą, trenkėsi į barjerą, skrido oru kelis šimtus metrų, kelis kartus vertėsi ir rėžėsi į apsauginę sieną. Bolido korpusas išlaikė – po kelių sekundžių F.Alonso savarankiškai išlipo iš mašinos, tačiau kitam etapui Bahreine reikės pagaminti visiškai naują bolidą įskaitant ir naują jėgainę.
Kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, netikėta „Haas“ bolido sumažėjimo priežastimi tapo visai ne piloto klaida – E.Gutierrezas kiekviename rate stabdė tame pačiame taške, o suveikė „Ferrari“ jėgos agregato automatika: dėl sumažėjusios įtampos generatorius persijungė į baterijos krovimo režimą. Galiausiai dėl to jėgainės galia sumažėjo 150 AG ir greitis staiga nukrito. Įprastai tokiais momentais gale įsijungia raudonas įspėjamasis signalas, tačiau F.Alonso buvo labai arti ir negalėjo jo pastebėti bei sureaguoti.
Išsiaiškinę visas šios avarijos aplinkybes, Australijos GP etapo teisėjai nusprendė nieko nebausti.