Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

Išaiškėjo F.Alonso avarijos, įvykusios važiuojant 310 km/val., priežastis

Australijos GP etapo 17 rate įvyko labai rimta avarija – tiesiojoje prieš trečią posūkį Fernando Alonso, važiavęs 310 km/val. greičiu, atakavo Estebaną Gutierrezą iš „Haas“ kurio greitis tuo metu buvo 307 km/val., o po to staiga sumažėjo.
Fernando Alonso ir Estebano Gutierrezo avarija Australijos GP
Fernando Alonso ir Estebano Gutierrezo avarija Australijos GP / „Scanpix“ nuotr.

Fernando priekiniu dešiniuoju ratu užlėkė ant Estebano bolido kairio galinio rato, išlėkė į orą, trenkėsi į barjerą, skrido oru kelis šimtus metrų, kelis kartus vertėsi ir rėžėsi į apsauginę sieną. Bolido korpusas išlaikė – po kelių sekundžių F.Alonso savarankiškai išlipo iš mašinos, tačiau kitam etapui Bahreine reikės pagaminti visiškai naują bolidą įskaitant ir naują jėgainę. 

Kaip praneša vokiečių „Auto Motor und Sport“, netikėta „Haas“ bolido sumažėjimo priežastimi tapo visai ne piloto klaida – E.Gutierrezas kiekviename rate stabdė tame pačiame taške, o suveikė „Ferrari“ jėgos agregato automatika: dėl sumažėjusios įtampos generatorius persijungė į baterijos krovimo režimą. Galiausiai dėl to jėgainės galia sumažėjo 150 AG ir greitis staiga nukrito. Įprastai tokiais momentais gale įsijungia raudonas įspėjamasis signalas, tačiau F.Alonso buvo labai arti ir negalėjo jo pastebėti bei sureaguoti. 

Išsiaiškinę visas šios avarijos aplinkybes, Australijos GP etapo teisėjai nusprendė nieko nebausti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas