Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Labai netikėta Barselonos 24 val. lenktynių kvalifikacija: vieni lietuviai laimėjo „pole“ poziciją, kiti darbavosi prie automobilio

Barselonos Katalonijos trasoje penktadienį įvyko „24h series“ paskutinio Europos etapo kvalifikacija. Čia turėjo startuoti trys Lietuvos komandos: „RD Signs“ (GT3 AM klasė), „Juta Racing“ (GT3 AM) ir „GSR Motorsport“ (GT4). Tačiau startas ne visiems susiklostė vienodai.

Išbandymai Lietuvos lenktyninkams: prieš Barselonos 24 val. lenktynes vienas automobilis dužo, kito likimas pakibo ant plauko.

Kvalifikacijos vaizdo įrašas:

VIDEO: Hankook 24H BARCELONA 2024 - Qualifying

Kvalifikacijos eiga: GT3

Prie vairo pirmas sėdęs Audrius Butkevičius savo geriausią rezultatą pagerino 2 sekundėm. Po Q1 RD Signs – P8 bendroje rikiuotėje ir P4 klasėje GT3 AM.

Antras pilotas – Paulius Paškevičius – kilstelėjo komandos vidurkį po vieną poziciją aukštyn.

Trečias prie vairo sėdo Nicola Michelon. Iš pradžių laikėsi P2, bet visiems varžovams įveikus greitus ratus, RD Signs rato įveikimo vidurkis atitinkamai liko P7 ir P2 (klasėje).

Kvalifikacija: GT4 klasė ir GSR Motorsport

VIDEO: Lietuvių iš GSR Motorsport triumfas Barselonos 24h lenktynių kvalifikacijoje

Nepaisydami „Ginetta“ kaprizų (apie juos – žemiau), technikai rado išeitį – pasiskolino vožtuvo spyruoklę iš kolegų („Vortex“). Tačiau tebeieško galimybių ją atsisiųsti iš D.Britanijos.

VIDEO: GSR „Ginetta“ prieš treniruotę rodė kaprizus.Ernestos Globytės komentaras

Pirmas prie vairo sėdęs Rokas Kvedaras – tarp lyderių pirmoje vairuotojų pamainoje (GT4 ir TCE diviziono Q1).

Q2 prie vairo sėdęs Roko sūnus Aras Kvedaras akceleratoriaus neatleido – irgi P1.

Q3 Mindaugas Liatukas iš pradžių nespėjo užfiksuoti greito rato, nes važiavimai buvo nutraukti dėl varžovų avarijos. Pratęsus Q3, Mindaugas sugrąžino komandai pirmąją vietą kvalifikacijoje (skaičiuojamas trijų pilotų vidurkis).

Išbandymai prieš kvalifikaciją – dviem Lietuvos komandoms

Tačiau dar prieš kvalifikacijos pradžią likimas supainiojo kortas dviem iš trijų Lietuvos komandų. Posūkyje atsitrenkusi į sieną dužo „Juta Racing“ piloto Sigito Ambrazevičiaus Audi R8 LMS GT3 EVO II. Automobilis smarkiai nukentėjo, iki kvalifikacijos technikai sunkiai jį beprikels. Plačiau – komandos vadovo komentare.

VIDEO: „Juta racing“ AUDI avarija prieš Barselonos 24 val. lenktynių kvalifikaciją

Nors kvalifikacija tokio ilgio lenktynėse nėra lemiantis veiksnys, vis dėlto svarbu galvoti ir apie komandos turnyrinę lentelę:

VIDEO: Jonas Gelžinis – apie „Juta racing“ turnyrinę lentelę ir pilotų rotaciją

GSR Motorsport „Ginetta G56 GT4“ taip pat rodo kaprizus. Iš pradžių penktadienio rytą technikai pastebėjo, kad blogai veikia vienas degalų purkštukas. Ilgai ieškojo priežasties, aukodami lenktynininkų treniruočių laiką.

Galiausiai į trasą išvažiavo, bet, artėjant kvalifikacijai, vėl grįžo į boksus. Komanda pastebėjo, kad variklis vartoja per riebų mišinį. Galiausiai rado priežastį – lūžo vožtuvo spyruoklė. Jos atsiskraidinti į Didžiosios Britanijos net iki rytojaus jokių šansų. Kol kas klausimas lieka atviras, bet kvalifikacijoje „Žaneta“ vadinamas automobilis, deja, nedalyvaus.

VIDEO: Kodėl Barselonos 24 val. lenktynėse nestartavo Ernesta Globytė

„RD Signs“ komandos nariai ir jų „Lamborghini“ kvalifikacijai pasirengę. Prieš keletą dienų komandą aplankė „Lamborghini“ gamyklos inžinierius ir PRO kategorijos pilotas Amaury Bonduel. Ką patarė, ar teisinga kryptimi eina šiauliečiai, ar gerai reguliuoja automobilį?

VIDEO: Dalius Steponavičius apie „Lamborghini“ komandos piloto ir inžinieriaus patarimus
VIDEO: Audrius Butkevičius apie „Lamborghini“ inžinieriaus pamokas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais