Išbandymai Lietuvos lenktyninkams: prieš Barselonos 24 val. lenktynes vienas automobilis dužo, kito likimas pakibo ant plauko.
Kvalifikacijos vaizdo įrašas:
Kvalifikacijos eiga: GT3
Prie vairo pirmas sėdęs Audrius Butkevičius savo geriausią rezultatą pagerino 2 sekundėm. Po Q1 RD Signs – P8 bendroje rikiuotėje ir P4 klasėje GT3 AM.
Antras pilotas – Paulius Paškevičius – kilstelėjo komandos vidurkį po vieną poziciją aukštyn.
Trečias prie vairo sėdo Nicola Michelon. Iš pradžių laikėsi P2, bet visiems varžovams įveikus greitus ratus, RD Signs rato įveikimo vidurkis atitinkamai liko P7 ir P2 (klasėje).
Kvalifikacija: GT4 klasė ir GSR Motorsport
Nepaisydami „Ginetta“ kaprizų (apie juos – žemiau), technikai rado išeitį – pasiskolino vožtuvo spyruoklę iš kolegų („Vortex“). Tačiau tebeieško galimybių ją atsisiųsti iš D.Britanijos.
Pirmas prie vairo sėdęs Rokas Kvedaras – tarp lyderių pirmoje vairuotojų pamainoje (GT4 ir TCE diviziono Q1).
Q2 prie vairo sėdęs Roko sūnus Aras Kvedaras akceleratoriaus neatleido – irgi P1.
Q3 Mindaugas Liatukas iš pradžių nespėjo užfiksuoti greito rato, nes važiavimai buvo nutraukti dėl varžovų avarijos. Pratęsus Q3, Mindaugas sugrąžino komandai pirmąją vietą kvalifikacijoje (skaičiuojamas trijų pilotų vidurkis).
Išbandymai prieš kvalifikaciją – dviem Lietuvos komandoms
Tačiau dar prieš kvalifikacijos pradžią likimas supainiojo kortas dviem iš trijų Lietuvos komandų. Posūkyje atsitrenkusi į sieną dužo „Juta Racing“ piloto Sigito Ambrazevičiaus Audi R8 LMS GT3 EVO II. Automobilis smarkiai nukentėjo, iki kvalifikacijos technikai sunkiai jį beprikels. Plačiau – komandos vadovo komentare.
Nors kvalifikacija tokio ilgio lenktynėse nėra lemiantis veiksnys, vis dėlto svarbu galvoti ir apie komandos turnyrinę lentelę:
GSR Motorsport „Ginetta G56 GT4“ taip pat rodo kaprizus. Iš pradžių penktadienio rytą technikai pastebėjo, kad blogai veikia vienas degalų purkštukas. Ilgai ieškojo priežasties, aukodami lenktynininkų treniruočių laiką.
Galiausiai į trasą išvažiavo, bet, artėjant kvalifikacijai, vėl grįžo į boksus. Komanda pastebėjo, kad variklis vartoja per riebų mišinį. Galiausiai rado priežastį – lūžo vožtuvo spyruoklė. Jos atsiskraidinti į Didžiosios Britanijos net iki rytojaus jokių šansų. Kol kas klausimas lieka atviras, bet kvalifikacijoje „Žaneta“ vadinamas automobilis, deja, nedalyvaus.
„RD Signs“ komandos nariai ir jų „Lamborghini“ kvalifikacijai pasirengę. Prieš keletą dienų komandą aplankė „Lamborghini“ gamyklos inžinierius ir PRO kategorijos pilotas Amaury Bonduel. Ką patarė, ar teisinga kryptimi eina šiauliečiai, ar gerai reguliuoja automobilį?