Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Įsibėgėjusią „ConnectPay Racing“ trijulę pristabdė jų „Mambos“ kaprizai

Trečiosios Dakaro dienos trasa buvo šiek tiek sutrumpinta dėl lietaus išplautų ir pavojingomis tapusių vietų. Nors 255 kilometrai ir neatrodė ilgas atstumas, tačiau sunkvežimių įskaitoje lenktyniaujančiai „ConnectPay Racing“ komandai jie nebuvo lengvi. Stabilų tempą rodžiusiai Vaidoto Paškevičiaus, Slavomir Volkov ir Tomo Gužausko trijulei antroje greičio ruožo dalyje teko spręsti sunkvežimio technines problemas, rašoma pranešime.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik Team nuotr.

VISOS DAKARO NAUJIENOS IR REZULTATAI

Greičio ruožo pradžia nieko blogo nežadėjo. „ConnectPay Racing“ komanda smėlynus skrodė jiems įprastu tempu ir du pirmuosius kelio taškus, esančius maždaug visos distancijos pusiaukelėje, pasiekė 19-oje vietoje. Tačiau po to ekipai teko sumažinti savo tempą, mat salone trijulė pajuto visiems lenktynininkams labai gerai pažįstamą aušinimo skysčio kvapą.

Tai buvo ženklas, kad „Mamba“ visu pajėgumu važiuoti toliau nebegali. Komanda suskubo spręsti problemas. Be abejo, tai kainavo iššvaistytas minutes. Tačiau aušinimo skystis nebuvo vienintelis neraminantis dalykas - prasidėjo problemos su oro sistema.

„Startavome puikiai. Pradėjome greitą atkarpą, pabandėme pagazuoti ir viskas sekėsi gerai. Neklydome ir navigacijoje. Kadangi greičio ruožas buvo sutrumpintas, po 60 km nuo starto pasiekėme neutralizacijos tašką. Apžiūrėjome sunkvežimį. Atrodė, kad viskas tvarkoje. Po neutralizacijos nuvažiavus gal 50 kilometrų pajutome, kad salone jaučiasi aušinimo skysčio kvapas. Pavažiavę nusprendėme sustoti ir žiūrėti, kas negerai. Pamatėme, kad bėga lauk aušinimo skystis. Tiesiai ant duslintuvo.

Bandėme suremontuoti, nors įrankių per daug ir neturėjome. Nepavyko nustatyti ir tikslios vietos, pro kur tas skystis skverbiasi. Kol variklis dirba laisvais sūkiais, jokio nuotėkio nesimatė. Pabandėme paveržti pora sąvaržų. Galvojome, kad susitvarkėme, bet pradėjus važiuoti supratome, kad gedimas nedingo. Teko sumažinti tempą ir nuolat sekti variklio temperatūros rodmenis.

Tačiau likus šešiolikai kilometrų gedimas atsirado ir oro sistemoje. Oras pradėjo eiti lauk. Pasisekė, kad pagrindiniai sunkvežimio „organai“, kurie aptarnaujami oru, vis dar veikė. Tai yra stabdžiai ir sankaba. Finišą pavyko pasiekti. Dabar važiuojame į bivaką ir mechanikams parduosime „Mambą“. Reikės spręsti tiek aušinimo skysčio, tiek oro problemas“, - sakė Vaidotas Paškevičius.

Gedimų kamuojamas „Tatra“ sunkvežimis šiandien komandą į finišą atvežė preliminarioje 24-oje pozicijoje. Vaidotas Paškevičius sakė, kad jei ne problemos, greičio ruože buvo galima laikyti puikų tempą. Nepaisant keblumų, po trijų greičio ruožų komanda išliko 15-oje vietoje tarp sunkvežimių

„Šiaip labai smagus greičio ruožas. Gal 30 ar 40 kilometrų važiavome kartu su komandos draugu Alberto. Kopose laikėme labai gerą tempą. Kadangi buvo daug kopų, labai platu, tikrai smagiai važiavosi. Dabar reikia koncentruotis rytojui. Laukia dar viena sunki diena“, - pasakojo Vaidotas Paškevičius.

Daugiau informacijos apie komandą ir naujienas galite rasti ekipos „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais