Oras visą dieną buvo saulėtas ir „lyg užsakytas“. Karštą dieną trasa buvo laistoma po kiekvieno dalyvių važiavimo, siekiant sumažinti dulkėjimą. Taigi sąlygos trasoje nuolatos kito, kiekvienas važiavimas prasidėdavo ant šlapios ir slidžios dangos ir su kiekvienu prasuktu ratu trasa džiūdavo, o vairuotojai turėdavo galimybę vis labiau ir labiau gerintis laikus.
Trasos įveikimo laikai ypač svarbūs kvalifikacijose, nes nuo jų priklauso starto pozicija finale. Kvalifikaciją važiuoja kiekvienas komandos narys, kurių komandoje turi būti 3, viena iš jų privalo būti mergina.
Kiekvienos klasės kvalifikacijų nugalėtojų komandos apdovanojamos taurėmis ir rėmėjų įsteigtais prizais.
Finaliniame važiavime komandos turi prasukti net 55 ratus, pasikeičiant visiems vairuotojams, tad pozicijos čia keičiasi, o kova vyksta iki paskutinio rato.
Šįkart didesnių incidentų ar avarijų pavyko išvengti, bet kontaktų ir gedimų, kaip visada, buvo – kam kliuvo smūgiai į atitvarus, kam lūžę ratai, perkaitę varikliai ir pan. Finišą pasiekė toli gražu ne visos komandos, o po jo dar kurį laiką virė aistros dėl pasitaikiusių ne visada sportiškų kontaktų.
Pirmiesiems kirsti finišo liniją ir absoliučiais nugalėtojais tapti šįkart pavyko komandai „Construction agent“, kurie pirmą poziciją išsikovojo dar pirmoje finalo pusėje ir jos daugiau nebepaleido. Jiems atiteko „Statybų agento“ taurė ir gausybė rėmėjų prizų.
Antrą vietą bendroje įskaitoje iškovojo komanda „Ginerda“, o trečią – ekipa „Gazuota bulka“.
Finale atskiroje įskaitoje varžėsi ir naujosios klasės „Petro metalai“ dalyviai, kurie lenktyniavo su sąlyga, kad nugalėtojai savo automobilį parduos įmonei „Petro metalai“ už 500 Eur.
Savo bolidą palikti organizatoriams ir atsiimti 500 Eur laimė šįkart nusišypsojo naujokų komandai „Ukmergė motorsport“, važiavusiai „Opel Astra“ automobiliu.
Antrąją vietą klasėje „Petro metalai“ užėmė komanda „Pajūrio slalomas“, o trečiąją – komanda „Praznosas“.
Komandos išsidalino įmonių „Coffee cruise“ (šviežiai skrudintos kavos pupelės), „Endoca“ (pluoštinių kanapių aliejai ir maisto papildai), „Suvalkijos aliejus“ (nerafinuotas, šalto spaudimo aliejus bei sėklos), „Sidabra Jewelry“ (išskirtinio dizaino sidabriniai papuošalai) ir kitų įsteigtais gausiais prizais.
Ne mažiau rėmėjų apdovanojimų susižėrė ir kvalifikacijų klasių nugalėtojai:
Klasės „Iki1,8“ nugalėtojais pagal suminius kvalifikacijos laikus tapo komanda „Gazuota bulka“, antri čia buvo „Etaauto racingteam“, o treti – komanda „Klasiokai“.
Klasės „Virš1,8“ laimėtojais šįkart buvo komanda „Premo“, antrą vietą užėmė komanda „Elkitas“, o trečią – „Juozuko lankai be Juozuko“ ekipa.
Klasės „Petro metalai“ kvalifikacijose greičiausiais tapo „Ukmergė motorsport“ komanda, antrieji čia buvo „Pajūrio slalomas“, o treti – „Gaz racing team“.
Apdovanojimų prizininkai džiaugėsi gavę skaniausių Suvalkijos šilauogių iš A.Vitkausko ūkio, o visos merginos grožėjosi puokštėmis iš „Jolantos Dirgėlienės gėlės“ salono.
„Weekend grand race“ lenktynėse kaskart per apdovanojimus paskelbiami ir atskirų nominacijų nugalėtojai:
Vilkaviškio rajono savivaldybės meras Algirdas Neiberka yra įsteigęs atskirą taurę greičiausiai komandai iš Vilkaviškio – jais šįkart tapo ir taurę atsiėmė ekipa „Premo“.
Greičiausia varžybų moterimi paskelbta komandos „Juozuko lankai be Juozuko“ narė Rūta Saladžienė – ji džiaugėsi „Oksana Butkutė permanent make-up“ studijos dovana.
Greičiausiu vyru 4-ame etape tapo Romualdas Jokubauskas iš komandos „Elkitas“ ir atsiėmė itin vyrišką prizą – įrankių rinkinį iš „Uosio įrankiai“.
Facebook socialiniame tinkle vykusiame konkurse buvo išrinkti ir sportiškiausio automobilio nominacijos nugalėtojai – šįkart tai komanda „Gazuota bulka“, kurių automobilio markę galima nuspėti iš komandos pavadinimo. Jiems atiteko parduotuvės „SportsMan“ įsteigti prizai.
Tiek dalyviai, tiek ir žiūrovai jau laukia kito varžybų etapo, kuris numatomas rugpjūčio gale.