Keturratininkas Adomas Gančierius pasakojo, kad ketvirtoji varžybų diena pasižymėjo itin dideliu vidutiniu greičiu. Priešingai nei buvo kariniame Drawsko Pomorskie poligone, Gwda Wielka apylinkėse navigacijos subtilybių jau kur kas mažiau.
„Diena nebuvo sunki navigacine prasme, nes buvo daug provėžų. Paklysti nelabai buvo kur. Pirmas greičio ruožas – 56 km „Baja“ tipo keliais. Antrame greičio ruože jau buvo galima šiek tiek paklysti. Mačiau pasimetusių varžovų, kurie ieškojo kelio. Aš pats daug neklydau, todėl viskas pavyko sėkmingai. Beje, antrame greičio ruože mus užklupo stiprus lietus, tai kiaurai permirkome. Technikos neapgadinau, mechanikams darbo neparvežiau. Ruošiamės dar vienai dienai“, – sakė Adomas Gančierius.
Keturratininkas Antanas Kanopkinas pridūrė, kad ketvirtoji Breslau ralio diena buvo sėkminga tiems, kurių technika pasižymi dideliu galingumu. Lietuviai šiandien greičio pranašumo prieš varžovus neturėjo, todėl jiems teko greičio trūkumą kompensuoti tikslia navigacija.
„Pirmame greičio ruože buvo tikros galios demonstravimo varžybos, todėl jame varžovams nusileidome. Galvojau, kad nusileisime dar daugiau, tačiau atlaikėme. Antrame greičio ruože buvo daug kelio knygos pakeitimų, klaidžių momentų, tai atsilošėme. Šiandien buvo tikras nervų karas, kovojau su savimi, nes esame gerose pozicijose ir nesinori jų apleisti“, – kalbėjo Antanas Kanopkinas.
Penktąją Breslau ralio dieną dalyvių laukia dar 180 km greičio ruožų. Kol kas ATV klasėje Antanas Kanopkinas klasifikuojamas antroje vietoje, o Adomas Gančierius žengia ketvirtas.
Deja, bet iš lenktynių buvo priverstas pasitraukti SSV klasėje lenktyniavęs Dariaus Biesevičiaus ir Audronės Kanopkinienės ekipažas. Po naktinio greičio ruožo jų bagis patyrė variklio gedimą. Komandos mechanikai dar bandė bagiui įpūsti gyvybės, tačiau stebuklo sukurti nepavyko ir ekipažas lenktynių nebetęsė.