Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išskirtinis GAZAS.LT interviu su Aurimu Bakchiu: apie „Formula Drift“, savo komandą ir norą būti profesionaliu sportininku

Birželio 29-30 dienomis Kačerginės „Nemuno žiede“ vyksiančiame ketvirtajame Rytų Europos „driftingo“ čempionato (EEDC) etape publika sulauks ir vieno ypatingo svečio pasirodymo – JAV šoninio slydimo čempionate „Formula Drift“ važiuojančio lietuvio Aurimo Bakchio.
Aurimas „Odi“ Bakchis
Aurimas „Odi“ Bakchis / Kadras iš vaizdo siužeto

29 metų amžiaus vaikinas į Lietuvą atskrido jau pirmadienio popietę. Ilgą kelionę lydinčią aklimatizaciją jis pradės Vilniuje, kur praleis pirmąsias dvi dienas. Vėliau sportininko laukia kelionė į Kauną, susipažinimas su Timo Simniškos „Lexus SC300“ bolidu ir pirmosios treniruotės.

– Šeštadienį dalyvavai „Formula Drift“ etape Naujajame Džersyje. Kaip ten sekėsi? – GAZAS.LT paklausė A.Bakchio.

– Sekėsi neblogai. Buvo šiek tiek streso, nes pirmą važiavimą įveikiau blogai ir nepavyko kvalifikuotis. Bet vėliau pavyko pravažiuoti. Taip, nelabai stipriai, bet žinant, kad tikrai galėsi kvalifikuotis. Po to viskas ėjosi normaliai.  Su Kenneth Moenu važiavau TOP32, vėliau – su Robbie Nishida. Vieną mažą klaidelę padariau, todėl toliau važiuoti neišėjo, bet bendrai – sekėsi neblogai.

– Apskritai, kaip klostosi 2013 m. sezonas?

– Gerai. Dabar pagal taškus esu aštuntas. Kuomet pastoviai papuoli į 16-uką ir neblogai pravažiuoji kvalifikaciją tuomet su taškais taip vis arčiau ir arčiau eini.

– Papasakok apie savo kaip „drifterio“ karjerą. Kodėl, pavyzdžiui, metei ralį?

– Ralis yra labai įdomus sportas, bet Amerijoje rasti rėmėjus jam gana sunku. Sportas nėra toks populiarus kaip čia, Europoje. Bandžiau ralį, važiavau du metus, žiauriai patiko, bet kiek aš leidau pinigų – viskas iš mano kišenės. Nesvarbu, kad rezultatai buvo neblogi, negalėjau toliau „kišti“ tiek savo pinigų.

Tuo pačiu metu pabandžiau „driftint“. Grynai draugas pakvietė, aš negalvojau, kad kažkas iš to bus, bet labai patiko. Tuo pačiu pradėjo gerai sektis, vien tik važiuoti buvo įdomu, kažkaip ir rėmėjai pradėjo rinktis. Dabar toliau taip ir važiuoju.

– Ką reiškia būti Amerikoje profesionaliu „drifteriu“? Ar turi savo mitybos planą, fizinio pasiruošimo treniruočių programą? Kiek žmonių sudaro komandą?

– Mano komandoje maždaug keturi nariai. Visi jie – draugai arba pažįstami, kurie visur su manim važiuoja, daug padeda. Aišku, perku jiems bilietus, kad galėtų skristi, maistą ir viską, ką tik galiu. Idant jie su manimi važiuoti. Iš tiesų yra labai daug darbo, gana sunku susirasti rėmėjus... Yra daug darbo, bet „žiauriai“ įdomu.

– Lietuvoje važiavimas „drifte“ yra tik vienas ir net ne pagrindinis užsiėmimas vairuotojams. Kiek šis sportas yra pasislinkęs į profesionalumo pusę JAV?

– Manau, „Formula Drift“ yra kokie 16 vairuotojų, kurie tuo rimtai užsiima, iš jų gal 10 iš to gyvena, uždirba pinigus. Dabar aš bandau „persiversti“, daugiau iš to uždirbti. Sunkus momentas... Šiaip Amerijoje, daug kas rimtai užsiima „driftu“.

– Koks yra vidutinės „Formula Drift“ komandos metinis biudžetas?

– Žinok, sunku atsakyti. Žinau, kad žmonės prasisuka išleisdami 40-50 tūkst. (dolerių) per metus. Aš nežinau, kaip jie vėliau randa pinigų maistui ir tt. Jeigu patogiai, kad galėtum iš to gyventi? Priklauso nuo to, kiek tu pinigų leidi technikai, kiek viešbučiams ir tt. Bet pravažiuoti reikia bent 40 tūkst. (km), kad galėtum papulti į visus etapus, kurių metu dar reikia turėti pakankamai pinigų mašinos tvarkymui ir tt.

– Didžiulis kilometražas...

– Taip, atrodo, kad važiuoji aplink pasaulį.

– Iš Lietuvos išvykai būdamas vaikas. Ar jauti gimtinės trauką, kaip dažnai tenka čia lankytis?

– Traukia labai. Norėjau atvažiuoti praėjusiais metais. Jau penkerius metus nebuvau Lietuvoj. Bet praėjusiais metais sudaužiau mašiną  ir negalėjau niekur išvykti, reikėjo ją ruošti. Žiauriai traukia, labai džiaugiuosi, kad galiu važiuoti ir išbandyti EEDC etapą. Man labai įdomu.

– Kokie stereotipai apie lietuvius emigrantus sklando tuose kraštuose, kuriuose tu gyveni?

– Žinok, tiek esu užsiėmęs, kad sunku man susipažinti su tais imigrantais. Aš pats nuomonės nelabai turiu . Nežinau, reikia paklausti kitų.

– Dabar tavęs laukia aklimatizacija ir pratinimasis prie kito automobilio. Ar tai bus didelis iššūkis?

– Jaučiuosi gerai. Su turbinine mašina esu važiavęs pačioje pradžioje, man atrodo bus labai gerai. Girdėjau, kad labai greita trasa... pažiūrėsim.

– Latvijoje vykusiame trečiajame EEDC etape tavo kolega, „Formula Drift“ dalyvis Ryanas Tuerckas užėmė antrąją vietą. Turbūt finalas tau dabar yra „planas minimum“?

– Bandysiu laimėti. Trasa kiek girdėjau labai skiriasi  tuo tų, prie kurių esu pripratęs. Aš su Ryanu Tuercku kalbėjau, žinai... „Kodėl nelaimėjai? “ (juokiasi) Klausiau ir ką man reikia daryti, kaip mąstyti. Man sakė, kad labai greitos trasos ir kitoks vairavimo stilius. Žiūrėsim... reikės priprast.

VIDEO: GAZAS.LT interviu su Aurimu „Odi“ Bakchiu

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos