J.Karklys pasirodymą TCR Europe pradėjo penktadienio treniruotėmis Niurburgringe. Šeštadienį kvalifikacija turėjo prasidėti 9.55 val. Lietuvos laiku. Bet dėl didelio rūko renginio startas nukeltas net kelis kartus, o vėliau kvalifikacija apskritai panaikinta.
Galiausiai šeštadienio vakarą prasisklaidžius miglai organizatoriai pranešė, kad leis startuoti tik DTM lenktynių dalyviams. O pirmųjų (iš viso rengiamos dvejos) TCR lenktynių nebus. Dėl gamtos išdaigų, nes oro sąlygos Niurburgringe pasikeitė kardinaliai. Dar vėliau pridūrė, kad tiesiog sekmadienį vyks šeštadienio lenktynės.
Taigi situacija lieka neaiški. Nuo oro sąlygų priklausys, ar įvyks ir sekmadienį suplanuotos antrosios lenktynės (arba perkeltos šeštadienio lenktynės).
Kodėl atšaukta kvalifikacija nenudžiugino Jono Karklio
Taigi J.Karklys sekmadienį, jei leis oro sąlygos, startuos 14-tas (iš 19-os dalyvių).
Antrosios TCR Europe lenktynės numatytos sekmadienį 18.20 val. Jono Karklio „Hyundai TCR i30“ pažymėtas Nr.15, jis atstovauja komandai „NordPass“.
Tokia starto (jei jis įvyks) pozicija nelabai palanki Lietuvos atstovui Jonui Karkliui. Nes jis buvo taip paskirstęs resursus, kad „iššautų“ kvalifikacijoje. Deja, lenktynių starte rikiuotė bus sudaryta pagal treniruočių geriausio rato rezultatus. O jų metu Jonas turėjo techninių problemų. Be to, važiavo ne naujomis padangomis, taupė „slickus“ lenktynėms.
Įspūdingai lenktyniauja Vokietijos čempionate
Jonas šiais metais puikiai lenktyniauja Vokietijos ADAC TCR čempionate ir laimi vieną podiumą po kito. Rugpjūtį tame pačiame Niurburgringe viename važiavimų iškovota antroji vieta, Lausitzringe – trečioji. Tiesa, kartais koją lietuviui pakiša techniniai gedimai, automobilis nėra naujas.
Panašiai nutiko ir šį savaitgalį. Komandos „NordPass“ technikai pakeitė variklį – nenorėjo naudoti to, kuriuo Jonas lenktyniauja Vokietijos čempionate. Tačiau, panašu, kad naujasis variklis nedirba visu pajėgumu. Technikai aiškinosi priežastis ir bandė keisti reguliavimus. Tačiau treniruočių metu Jonas Karklys negalėjo važiuoti visu pajėgumu. Plačiau apie tai – interviu iš Niurburgringo.